بساط این حرمت شکنی ها را جمع کنید/فرافکنی،تناقض و اتهام علیه جادوگر تا چه حد؟

بساط این حرمت شکنی ها را جمع کنید/فرافکنی،تناقض و اتهام علیه جادوگر تا چه حد؟

مالک غیر رسمی باشگاه نفت بار در اظهاراتی حرمت علی کریمی را نادیده گرفته است.

کمی آهسته‌تر آقای مالک غیر رسمی باشگاه نفت که دفتر شرکت نفتی شما در یک گوشه از کارواش واقع شده. شما تا به امروز در قبال جادوگر فوتبال ایران و آسیا بارها مصاحبه کرده‌اید اما او سکوت اختیار کرد چون شما و اظهارات شما را یا جدی نمی گرفت و یا به این نتیجه رسید که کبوتر با کبوتر باز با باز. شما یک روز پیامک هشدار گونه وی را منتشر کرده و می‌گویید او استعفا داده و بعد که می‌بینید این پیامک‌ها استعفا تلقی نمی‌شود می‌گویید ما با کریمی به عنوان سرمربی قرارداد بسته‌ایم و چون علی کریمی مدرک A نداشته حالا باید بیاید و دستیار درخشان شود. این تناقض‌ها یعنی چه آقای جهانیان که همه اهالی فوتبال و رسانه به علاقه‌مندی شما برای مصاحبه‌های متعدد پی برده‌اند.


آقای جهانیان. شما از نگاه عادل فردوسی‌پور یک پدیده و از نگاه ما یک اعجوبه هستید. اعجوبه‌ای در فوتبال ایران که استعداد عجیبی در فرافکنی دارید اما ...


اما آقای جهانیان. اگر این فوتبال اجازه می‌دهد شما حرمت اسطوره‌مان را نادیده بگیرید و بگویید علی کریمی شیطنت کرده نه قانون این اجازه را به شما می دهد در پی بازی با واژه‌ها بتازید نه دوستداران علی کریمی این حرمت شکنی‌ها را برمی‌تابند. از امروز شما باید بدانید که حق ندارید مدام درباره جادوگر مصاحبه کرده و بخواهید مثلا تنه به تنه اسطوره‌ای بزنید که تا دیروز دیدار با او شاید آرزوی‌تان بود و امروز هم با ادبیاتی ناپسند بگویید او شیطنت کرده.


ختم کلام اینکه آقای تاج. رییس محترم فدراسیون فوتبال ایران. اگر شما امروز از صراحت بیان علی کریمی ناراحت هستید ما به شما باید بگوییم که به عنوان متولی این فوتبال بروید هر لحظه دعا کنید این فوتبال و شما منتقدان صادقی چون علی کریمی و علی دایی و عابدزاده ها و مهدوی کیا ها را دارد نه پدیده هایی مثل جهانیان را. آقای تاج قدر این اسطوره‌ها را بدانید و بدانید همین علی کریمی وقتی به او می‌گوییم با این اظهارات علیه فدراسیون در حکم شکایت دو میلیاردی از نفت حق را شاید به شما ندهند می گوید: من اگر فکر خودم بودم الان رکوددار بازی در تیم ملی بودم. آقای تاج شما باید بساط این حرمت‌شکنی علیه اسطوره‌ها را جمع کنید و بدانید اگر هم امروز علی کریمی برگه‌هایی از فساد در فوتبال را رو می‌کند خود نیک می‌دانید که فساد نه تنها در فوتبال بلکه همه جا هست و فرق حرف شما و کریمی این است که شما می‌گویید نباید این فساد را جار زد تا فوتبال متضرر شود و کریمی می گوید عزم فدراسیون برای ریشه‌کن کردن فساد جزم نیست. الغرض اینکه این فوتبال باید تکلیف ما را با پدیده‌هایش را روشن کند و فدراسیون هم نباید تماشاگر این حرمت شکنی‌ها باشد.


آقای تاج، مبادا در این مجادله حق را به حق‌دار ندهید. مبادا با جهانیان‌ها همان‌طور که تا امروز به خاطر تیم نفت مماشات کرده‌اید بازهم مماشات کنید. این اسطوره‌ها حرمت دارند آقای تاج. کمیته اخلاق‌تان را بگویید بساط این حرمت شکنی‌ها را جمع کند.


پدرام محمدزاده-خبرنگار سایت پیروزی‌دیلی


علی کریمی

نفت تهران

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی