بشار: کدام تمارض کتفم درد می‌کرد

بشار: کدام تمارض کتفم درد می‌کرد

هافبک عراقش پرسپولیس اتهام استقلالی‌ها را قبول ندارد.
به گزارش پیروزی دیلی، بشار رسن از اینکه استقلالی‌ها او را متهم به تمارض در دربی کرده‌آند دلخور است و در این باره می‌گوید: «کدام تمارض. درد کتفم بسیار شدید بود و حتی مچ دستم نیز درد می‌کرد. برای بازیکنان استقلال احترام زیادی قائلم اما مطمئن باشند بازیکنی در سطح من هیچ وقت دنبال تمارض و این مسائل نیست. آن هم در شرایطی که تیم ما در دربی خوب کار می‌کرد و برای حفظ نتیجه نیازی به آن کارها نبود. من در زمین سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و کاری را که برانکو می خواست انجام دهم و به فکر تمارض نبودم.» 

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد دربی نیز می‌گوید:«بازی هیجان انگیزی بود و از قبل آمادگی قرار گرفتن در این جو را داشتم. در عراق هم بازی‌های اینچنین هیجان‌انگیز می‌شود اما انصافا دربی ایران چیز دیگری بود و. واقعا از هیجان بازی لذت بردم. ضمن اینکه تیمی برنده شد که بهتر بازی کرد و از هر نظر تیم برتر میدان بود. البته استقلال هم تیم خیلی خوبی است و خط هافک قدرتمندی دارد.»

 بشار از هماهنگی‌اش با منشا می‌گوید:« گادوین بازیکن سرعتی و خیلی باهوشی است و خیلی راحت می‌شود در کنار او بازی کرد. البته علیپور و سرعتی هم بازیکنان سرعتی و با کیفیتی هستند و با آنها هم خیلی راحتم. مطمئنا در صورت هماهنگی بیشتر ما بهتر می‌توانیم روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد کنیم.» 

در عراق خیلی‌ها دربی را به خاطر بشار رسن دیدند، او در این مورد می‌گوید«از زمانی که به پرسپولیس آمدم طرفداران نیروی هوایی از این تیم حمایت می‌کنند و در دربی هم همه آنها دوست داشتند پرسپولیس برنده میدان باشد و از این اتفاق هم خوشحال شدند.»

بشار رسن

دربی 85

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی