بشار یا نعمتی؛ چه کسی جانشین امیری می‌شود؟

بشار یا نعمتی؛ چه کسی جانشین امیری می‌شود؟

با غیبت وحید امیری اکنون فرصت خوبی نصیب دیگر بازیکنان این تیم خواهد شد تا برابر استقلال خوزستان به میدان بروند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت با توجه خستگی و عدم فرصت ریکاوری برای بازیکنان ملی‌پوش، سیدجلال حسینی و وحید امیری را در سفر به اهواز برای دیدار مقابل استقلال خوزستان با تیم همراه نکند تا فرصت استراحت پیش از جدال حساس مقابل الهلال نصیب آنها شود.


غیبت وحید امیری که بازیکن باثبات خط میانی پرسپولیس محسوب می‌شود، فرصت خوبی را نصیب بازیکنان نیمکت نشین خواهد کرد تا فرصت خودنمایی در ترکیب را به دست بیاورند. سیامک نعمتی و بشار رسن دو بازیکن نزدیک به ترکیب اصلی سرخپوشان با توجه به غیبت شماره 19 این تیم محسوب می‌شوند.


سیامک نعمتی که با انگیزه زیادی در پرسپولیس حضور یافته بود و در دقایق کوتاهی که به میدان رفته بود توانست عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، اکنون بار دیگر شرایط بازگشت به ترکیب را به دست آورده و از این فرصت باید به بهترین شکل ممکن سود ببرد. بشار رسن نیز دیگر بازیکنی است که توانایی فنی خود را پیش از این به اثبات رسانده و اکنون او نیز قادر خواهد بود بار دیگر تجربه حضور فیکس در ترکیب پرسپولیس را تجربه کند و در نهایت باید دید برانکو چه تصمیمی برای تقابل با شاگردان عبدالله ویسی خواهد گرفت.

بشار رسن

سیامک نعمتی

پرسپولیس-استقلال خ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی