بعد از اعلام باشگاه پرسپولیس/ محصص: باشگاه‌ها با تیم فوتبال امید همکاری کنند

بعد از اعلام باشگاه پرسپولیس/ محصص: باشگاه‌ها با تیم فوتبال امید همکاری کنند

بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد صادق محرمی را به تیم امید نمی دهد، رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها خواست با تیم امید همکاری کنند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مرتضی محصص درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم فوتبال امید که خود را برای حضور در رقابتهای زیر ۲۳ سال قرقیزستان آماده می کند، گفت: از مربیان و سرمربیان لیگ برتری که همگی دوستان خوب من محسوب می شوند در خواست دارم با توجه به مشکلات فراوانی که بر سر راه تمرینات آماده سازی تیم خود دارند، با تیم امید همکاری لازم را داشته باشند چرا که تیم ملی فوتبال امید آینده تیم ملی فوتبال بزرگسالان است و باید با یک نگاه و استراتژی ویژه برای موفقیت این تیم گام برداشت.

محصص در ادامه خاطر نشان کرد: استخوان بندی تیم ملی امید از تیم ملی جوانان تشکیل شده است چرا که بازیکنان این تیم با توجه به تجربه حضور در جام جهانی و انجام تمرینات مختلف، می توانند در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشند. بر همین اساس از مربیان می خواهم که کمال همکاری را با این تیم داشته باشند. 

 وی در پایان درباره انتخاب کادر فنی تیم های ملی زیر ۱۹ سال و زیر ۱۶ سال گفت: به زودی کادر این تیم ها نیز مشخص خواهد شد تا با برگزاری اردوهای تدارکاتی، این دو تیم در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا آماده شوند.

 به گزارش پیروزی دیلی، باشگاه پرسپولیس امروز اعلام کرد که صادق محرمی مدافع راست خود را در اختیار تیم امید نمی گذارد.

**مهر

تیم ملی امید

صادق محرمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی