بلوغ پرسپولیس در آسیا؛ الوصل، رنسانس برانکو

بلوغ پرسپولیس در آسیا؛ الوصل، رنسانس برانکو

پرسپولیس در بازی با السد ۱۳ پاس کلیدی به ثبت رساند که در مقایسه با دو بازی گذشته قرمزها برابر السد و استقلال پیشرفت بسیار بزرگی بوده است. بازگشت به پرسپولیس گذشته که می‌تواند آن‌ها را دوباره به اوج برساند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس در سومین و آخرین بازی مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا نمایش قابل قبولی را اجرا کرد و دوباره به همان پرسپولیسی تبدیل شد که با بازی روان و خلاقیت بالا در طول ۹۰ دقیقه بارها و بارها روی دروازه حریف خطرساز میشد. قرمزها در بازی برابر الوصل ۱۳ پاس کلیدی ثبت کردند که بهترین آمار تیم برانکو در این فصل از لیگ آسیا بوده است. گراف پاس‌های کلیدی سرخپوشان در این بازی نشان از استفاده تیم برانکو از همه ابعاد زمین را دارد اما تمایل قرمزها به استفاده از سمت چپ زمین و توانایی‌های امیری و انصاری نشان از تغییر برانکو برای متمایل شدن غالب حملات از راست به چپ دارد.

پرسپولیس در بازی با السد فقط ۶ پاس کلیدی ثبت کرد و شب بدی را پشت سر گذاشت. گراف پاس‌های کلیدی قرمزها در بازی با السد را می‌بینید.

شکست پرسپولیس در آن بازی و شکست در موقعیت‌سازی برانکو را تا بازی با استقلال هم تغییر نداد اما شکست در دربی برانکو را مجبور به انجام تغییراتی کرد تا بازی امشب با الوصل را بتوان رنسانس پرسپولیس دانست.

بازی با نسف قارشی در هفته اول لیگ قهرمانان هم البته پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشته و موقعیت‌های متعددی را به وجود آورده بود. حتی بیشتر از بازی با الوصل. روزهایی که بردها باعث شده بود برانکو برابر انجام تغییرات مقاومت کند اما حالا در هفته پایانی دور رفت پرسپولیس با انجام تغییراتی نسبتا وسیع به همان پرسپولیس همیشگی آقای پروفسور تبدیل شد. گراف‌ پاس‌های کلیدی پرسپولیسی‌ها برابر نسف قارشی شباهت به گراف بازی با الوصل دارد اما نه با تمایل به چپ.

لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس-الوصل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی