بلیت بازی سیاه جامگان -پرسپولیس را فقط 5 هزار تومان بخرید

بلیت بازی سیاه جامگان -پرسپولیس را فقط 5 هزار تومان بخرید

فتاحی خبر داد: چنانچه بلیت این بازی ها بیشتر از 5 هزار تومان به فروش برسد نمایندگان فدراسیون اجازه برگزاری بازی ها را نخواهد داد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، سعید فتاحی در گفت و گو با میدان با تکذیب خبر منتشر شده از سوی یک سایت خبری مبنی بر موافقت افزایش بلیت بازی های پدیده - استقلال و سیاه جامگان -پرسپولیس از سوی سازمان لیگ تاکید کرد هیچ مجوزی برای این کار صادر نشده و چنانچه بلیت این بازی ها بیشتر از 5 هزار تومان به فروش برسد نمایندگان فدراسیون اجازه برگزاری بازی ها را نخواهد داد.

هیات فوتبال خراسان رضوی در اقدامی عجیب در آستانه دو بازی حساس پدیده - استقلال و سیاه جامگان -پرسپولیس اعلام کرد که بهای خرید این بلیت ها ده هزار تومان است. 

فتاحی در ادامه گفت: ما نامه کتبی این مساله را به دوستان در هیات فوتبال خراسان داده ایم اما معلوم نیست چرا اصرار دارند برخلاف قانون عمل کنند.

وی در ادامه درباره دستور بهاروند در نامه منتشر شده از سوی یکی از سایتهای خبری گفت:در متن پاراف آقای بهاروند آمده چنانچه تصمیم هیات رئیسه بر اساس ماده قانونی صورت بگیرد بلامانع است از سویی صراحتا قیده شده شورای تامین استان هم باید با این تصمیم موافقت کند.

وی در پایان گفت: از علاقمندان به تماشای این بازی می خواهیم فقط بلیت پنج هزار تومانی تهیه کنند و قیمت بیشتری برای خرید بلیت نپردازند. قطعا ما با هرگونه افزایش قیمتی مخالفیم و اجازه شروع بازی در صورت افزایش نرخ بلیت را نخواهیم داد.

بلیت فروشی

پرسپولیس-سیاه جامگان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی