بمب جدید بارسا؛ ستاره چلسی راهی نوکمپ می‌شود؟

بمب جدید بارسا؛ ستاره چلسی راهی نوکمپ می‌شود؟

ممکن است داوید لوییز، مدافع برزیلی چلسی در زمستان امسال به باشگاه بارسلونا ملحق شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، با توجه به قطعی شدن جدایی ماسکرانو، مصدومیت ساموئل اومتیتی و ابهام در وضعیت یری مینا، در هفته های اخیر اخبار فراوانی در مورد تمایل بارسا به جذب یک مدافع جدید شنیده شده است و جدیدترین نام مطرح شده داوید لوییز، مدافع برزیلی چلسی است.

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، داوید لوییز مدتی قبل به بارسلون سفر کرد و اگرچه دلیل این سفر درمان مصدومیت زانوی مدافع برزیلی عنوان شد، اما این رسانه فاش کرد که داوید لوییز برای مذاکره با مدیران بارسا به اسپانیا سفر کرده و چلسی نیز بی میل به فروش مدافع باتجربه خود نیست.

داوید لوییز فصل قبل نمایش درخشانی در لندن داشت اما در فصل جاری بیشتر نیمکت نشین بوده و بعد از اعتراض به تعویض در جریان دیدار برابر رم، مورد غضب آنتونیو کونته نیز قرار گرفته بطوریکه از ماه اکتبر و دیدار برابر بورنموث دیگر در ترکیب چلسی حاضر نبوده است.

به هر حال این مدافع 30 ساله مورد توجه والورده قرار دارد و قدرت بازیسازی و توانایی گلزنی او باعث شده تا احتمال انتقال او به نوکمپ بیشتر شود و شاید داوید لوییز، خرید بزرگ زمستانی بلوگرانا لقب گیرد.

بارسلونا

چلسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی