بهترین گزینه برای پرسپولیس از نظر علی کریمی

بهترین گزینه برای پرسپولیس از نظر علی کریمی

علی کریمی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، او در خصوص رفتن طاهری از پرسپولیس گفته است: قبلا هم گفتم و حالا هم می‌گویم. طاهری نسبت به برخی ها خوب کار کرد و نتیجه که بود و درآمد هم کسب شد. حالا من وارد جزئیات و حواشی نمی‌شوم. فکر می‌کنم زحمت اش را کشیده است. 

کریمی در پاسخ به این سوال که چه شخصی را برای مدیریت پرسپولیس مناسب می داند پاسخ داد: نمی‌دانم آقای دادکان بپذیرند یا نه ولی به نظر گزینه ای بهتر از ایشان وجود ندارد. آقای دادکان کار را بلد است. استخوان خرد کرده این کار است و بازیکن پرسپولیس هم که بوده. مسوولان هم اگر رفتن آقای طاهری حتمی است گزینه ای بهتر از آقای دادکان نخواهند داشت با ایشان به عنوان بازیکن تیم ملی کار کردم و از قدرت و توان کارشان شناخت دارم. نمی‌دانم پشت پرده چه خبر است. امیدوارم آقای دادکان گزینه مسوولان باشند و ایشان هم بپذیرند. البته می‌دانم دادکان دکتر تحت هر شرایطی حاضر به قبول مسوولیت نمی‌شوند و قطعا خواسته هایی دارند اما اگر به ایشان اعتقاد دارند ایشان را راضی کنند.

علی کریمی

مدیریت پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی