بهترین گلزن قطر هم چاره ساز نشد

بهترین گلزن قطر هم چاره ساز نشد

جمال بلماضی که از او به عنوان گزینه بعدی هدایت تیم ملی قطر یاد می‌شود، نتوانست در خانه برابر پرسپولیس به نتیجه دست یابد، تا شاگردان برانکو با ارائه فوتبالی تاکتیکی تر به مقصود خود دست یابند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، جمال بلماضی که تساوی بدون گل در خانه پرسپولیس را بهترین نتیجه برای تیمش می دانست و در نشست خبری روز گذشته نیز وعده شکست حریف ایرانی با توجه به در اختیار داشتن تمامی بازیکنانش را می داد، در نهایت در استراتژی تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ گرفتار نشد و نتوانست فرصتی برای ایجاد خطر روی دروازه بیرانوند و عبور از نماینده ایران به دست آورد.


بلماضی که در نیمه دوم برترین بازیکن تیمش که مدعی بود مصدوم است را نیز به زمین آورد تا از تمام سرمایه های خود در این جدال سود ببرد، باز هم اسیر ساختار تدافعی غیرقابل عبور پرسپولیس شد تا تیمش وداعی تلخ با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. نکته جالب توجه اینکه بلماضی در نشست خبری روز گذشته اش با بی توجهی به جدال برابر پرسپولیس مدعی شده بود صعود از این مرحله ذهن او را در این شرایط درگیر نکرده و تیمش به مراحل بالاتر خواهد اندیشید. در نهایت شاگردان برانکو با ارائه یک فوتبال منطقی و نمایش چشمگیر باعث شدند تا لخویا به عنوان قهرمان قطر برای نماینده ایران تسلیم شود و بلماضی نیز نتواند مقابل برانکو به خواسته اش دست یابد.

پرسپولیس-لخویا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی