هواداران پرسپولیس نگران پرونده ژوزه و کسر امتیاز نباشند/اقدام طاهری و اعلام شماره حساب برای آینده نگری

هواداران پرسپولیس نگران پرونده ژوزه و کسر امتیاز نباشند/اقدام طاهری و اعلام شماره حساب برای آینده نگری

عبدالصمد ابراهیمی، روزنامه نگار در یادداشتی به بررسی پرونده ژوزه و همچنین آینده نگری مدیران پرسپولیس پرداخته است.


به گزارش سایت پیروزی دیلی، عبدالصمد ابراهیمی، روزنامه نگار در یادداشتی به بررسی پرونده ژوزه و همچنین آینده نگری مدیران پرسپولیس پرداخته است که می خوانیم:

 سئوال امروز دوستان خبرنگار از برانکو در مورد کسر شش امتیاز و پاسخ او که حاکی از اقتدار تیمش در کسب امتیاز تا اینجای لیگ بوده باعث نگرانی هواداران شده است.از برانکو درباره احتمالات پرسیده اند و او هم جواب خوبی داده است. مزید اطلاع دوستان عرض می نمایم که حکم پرونده ژوزه تاکنون صادر نشده و بعد از صدور امکان تجدیدنظر خواهی نزد دادگاه فدرال سوییس هم وجود دارد که در صورت انجام این تجدید نظر خواهی ،این خود پروسه ای حداقل شش ماهه است. 

در هر حال به فرض قطعیت رای هم فیفا مهلتی بیست روزه تا یکماهه را برای پرداخت وجه در نظر می گیرد و اگر در این مهلت،اقدامی برای پرداخت صورت نگیرد پرونده جهت تنبیه بابت تمرد از دستور فیفا به کمیته انضباطی می رود که آنجا حسب مورد ،تنبیهات نقدی یا محرومیت از نقل و انتقالات یا کسر امتیاز در دستور کار قرار می گیرد.

 تصمیم مدیریت باشگاه در خصوص جذب کمک های هواداران، صرفا اقدامی آینده نگرانه و در راستای آمادگی جهت مقابله با تصمیمات احتمالی است و تا این لحظه هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند و نباید دل نگران بود.البته که کمک های هواداران باعث می شود مدیریت باشگاه با اطمینان خاطر بیشتری به مواجهه با مشکلات پیش رو برود.اینها مسائلی است که از قبل وجود داشته و بالاخره باید در یک نقطه خاتمه یافته و حل شوند.

*عبدالصمد ابراهیمی

طاهری

عبدالصمد ابراهیمی

ژوزه

طراح :
۲۳ اسفند ۹۵
ان شاالله با اقتدار قهرمانیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی