به بهانه زادروز حمید طاهرخانی؛جوانترین عضو تیم پرسپولیس/ستاره تاکستانی و بلای جان 6 تایی ها

به بهانه زادروز حمید طاهرخانی؛جوانترین عضو تیم پرسپولیس/ستاره تاکستانی و بلای جان 6 تایی ها

به بهانه زادروز حمید طاهرخانی، بازیکن جوان تیم پرسپولیس نگاهی داشته ایم به کارنامه ورزشی این جوان آینده دار فوتبال ایران.

اختصاصی پیروزی دیلی، حمید طاهرخانی، جوانترین بازیکن این فصل پرسپولیس متولد 5 فرودین 1378 (تاکستان)است. طاهرخانی بعد از انجام تست در پایه های پرسپولیس به عضویت نوجوانان این باشگاه در آمد و پس از یکسال بازی در پرسپولیس به تیم راه آهن پیوست و یک سالی هم در این تیم بازی کرد و حتی در بازی حذفی مقابل سپاهان به میدان رفت. او در ادامه فوتبالش  بار دیگر به پایه های پرسپولیس بازگشت.

طاهرخانی در فصل اول حضورش در جوانان پرسپولیس، در دو داربی رفت و برگشت سه بار دروازه استقلال را باز کرد و در فوتبال پایه اسم و رسمی برای خودش به هم زد. او در دربی امسال امیدها بار دیگر درخشان ظاهر شد و دو بار مقابل آبی ها گلزنی کرد.

به گزارش پیروزی دیلی، طاهرخانی در بازی دوستانه پرسپولیس مقابل همنام قائمشهری با به ثمر رساندن دو گل و حرکات تکنیکی  توجه برانکو را جلب کرد. این بازیکن که عضو تیم جوانان پرسپولیس محسوب می شود بعد از بازگشت این تیم از اردوی اوکراین به تیم بزرگسالان دعوت شد و به همراه شاگردان برانکو به تمرین پرداخت. کاپیتان تیم جوانان پرسپولیس در لحظات پایانی بازی مقابل سیاه جامگان به جای احمد نورالهی به زمین آمد و اولین بازیش را با پیراهن پرسپولیس تجربه کرد .او در پایان بازی وقتی با تشویق هواداران رو به رو شد، به شدت احساساتی شد و از خوشحالی ناشی از این اتفاق که توانسته با پیراهن تیم بزرگسالان پرسپولیس در لیگ برتر به میدان برود اشک شوق ریخت که با واکنش سایر بازیکنان پرسپولیس همراه بود و ستاره های این تیم از جمله طارمی، مسلمان و رضاییان به سمت وی آمده و او را در آغوش گرفته تا به نوعی او را مورد دلگرمی و حمایت قرار داده باشند.

این بازیکن جوان با تلاشی که از خود در تمرینات پرسپولیس نشان داده در هفته های اخیر در لیست بازیهای این تیم قرار گرفته و در 5 بازی به عنوان بازیکن تعویضی، هر چند کوتاه فرصت بازی داشته است.برانکو حتی نام این بازیکن را در لیست آسیایی تیمش قرار داد تا نشان دهد به فوتبال به وی اعتقاد دارد و با این شرایط می توان پیش بینی آینده درخشانی را برای این بازیکن جوان و آینده دار داشت.





 

 





شیوا دورانگر

تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس

حمید طاهرخانی

زادروز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی