نگاهی به کارنامه رضاییان به بهانه زادروزش/گلزنترین مدافع راست ایران در انتظار بازگشت به تیم محبوبش

نگاهی به کارنامه رضاییان به بهانه زادروزش/گلزنترین مدافع راست ایران در انتظار بازگشت به تیم محبوبش

 رامین رضاییان، مدافع ملی پوش کشورمان امروز وارد بیست و هفتمین بهار زندگی اش شد، به این بهانه نگاهی داشته ایم به زندگی ورزشی ستاره شماره 27 پرسپولیس.

اختصاصی پیروزی دیلی؛رامین رضاییان، مدافع راست ملی پوش پرسپولیس 27 اسفند 1368 در ساری متولد شد. صبا اولین باشگاهی بود که رضاییان در سطح حرفه ای در آن بازی کرد.این بازیکن پس از درخشش با پیراهن راه آهن و ثبت عملکرد قابل توجه 9 گل و  چهار پاس گل در لیگ چهاردهم مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و تیرماه 94 با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

 لیگ چهاردهم؛9 گل، 4 پاس گل

 رامین رضاییان در لیگ چهاردهم طی 2370 دقیقه بازی با پیراهن راه آهن موفق شد 9 گل و 4 پاس گل ارسال کند. رضاییان گل های خود را در بازی مقابل استقلال(هفته اول)، نفت(هفته دوم)، پرسپولیس(هفته بیست و چهارم)، استقلال خوزستان (2 گل-هفته بیست و ششم) پیکان(2گل-هفته بیست و نهم) و گسترش به ثمر رساند. رضاییان 4 پاس گل نیز برابرتیمهای تراکتورسازی (هفته هشتم)، پرسپولیس(هفته نهم)،نفت مسجدسلیمان(هفته دهم) و پدیده (هفته بیست و یکم)ثبت کرد.    

 لیگ پانزدهم؛5 گل،3 پاس گل

 رضاییان در لیگ پانزدهم مهره ثابت تیم برانکو بود و در 28 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و 5 گل و 3 پاس گل داد.او اولین گل فصل خود را با پیراهن پرسپولیس در هفته نهم و دیدار مقابل سیاه جامگان به ثمر رساند. رضاییان 4 بار دیگر در این فصل گلزنی و دروازه تیمهای ،پدیده(هفته شانزدهم)،تراکتور(هفته بیست و دوم)،استقلال(هفته بیست و ششم)، راه آهن(هفته سی ام) را باز کرد.اوج درخشش رضاییان در فصل گذشته، دربی برگشت بود که با زدن یک گل و ارسال یک پاس گل در پیروزی 4-2 پرسپولیس مقابل رقیب سنتی تاثیرگذار ظاهر شد. ضمن اینکه وی 3 پاس گل نیز  در بازی مقابل تیم های استقلال(هفته یازدهم)، استقلال خوزستان(هفته هفدهم) و سپاهان(هفته هجدهم) ارسال کرد.

حضور در ریزه اسپور و بازگشت به پرسپولیس

رضاییان در پایان فصل، به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست و بعد از مشکلاتی که با این تیم داشت، قرار دادش را فسخ کرد و پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس بازگشت و از هفته پنجم و دیدار حساس پرسپولیس با تراکتورسازی وارد لیست سرخ‌ها شد.

لیگ شانزدهم؛ 3 گل، 4پاس گل

 رضاییان در طول فصل جاری کمتر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب پرسپولیس مورد استفاده قرار گرفته است، با این حال وی در 16 بازی که این فصل برای پرسپولیس به میدان رفته است  3 گل و 4 پاس گل از خود به جای گذاشته است. او 3 گل خود را در برابر تیمهای صبا(هفته نوزدهم)، تراکتورسازی(هفته بیستم) و سپاهان (هفته بیست و دوم) به ثمر رساند. او در بازی با سپاهان طی یک حرکت تمرین شده با طارمی با پاس دادان پنالتی اولین فردی بود که در فوتبال ایران به سبک مسی-سوارز پنالتی را به گل تبدیل کرد.

مدافع راست پرسپولیس که این فصل بیشتر به عنوان وینگر توسط برانکو بازی گرفته شده است، در فصل جاری که 24هفته از آن سپری شده 4 بار برابر تیم های نفت آبادان(هفته دهم)، ماشین سازی(هفته دوازدهم)، پدیده(هفته سیزدهم) و صبا (هفته نوزدهم) با پاس های خود بازیکنان هم تیمی اش را صاحب فرصت گلزنی کرده است.

گفتنی است رامین رضاییان 9 بازی و یک گل ملی هم در کارنامه دارد و از جمله بازیکنان ثابت تیم کی روش به شمار می رود.



تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس

رامین رضاییان

زادروز

غزاله :
۷ ارديبهشت ۹۶
سلام مجدد خواستم بگم بازی های تیم ملی اشتباه است ۱۶ بازی ملی است و پاس گل به کره جنوبی هم ننوشتید ممنون میشم درست کنید 
غزاله :
۷ ارديبهشت ۹۶
سلام ولی چند جا اشتباه نوشتین تو لیگ شانزدهم ۴ گل و ۵ پاس گل داشت که یک گل سیاه جامگان رو ننوشتید و یک پاس گل سپاهان رو ننوشتید و لیگفت پانزدهم هم ۱ گل بازی سایپا رو ننوشتید خواهش میکنم اینها رو درست کنید ممنون میشم 
Hamid :
۲۷ اسفند ۹۵
رامین خیلی دوستت دارم صبور باش داداش گلم امیدوارم با شروع فصل جدید نظر برانکو هم عوض بشه و باز هم با لباس پرسپولیس تو ترکیب اصلی ببینمت و قهرمانی رو باهات جشن بگیریم به کوری چشم بدخواهان پرسپولیس 
اسماعیل :
۲۷ اسفند ۹۵
فقط حیف که قدر این بازیکن بسیار خوب را کسی نمیداند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی