به بهانه زادروز زنده یاد رحمان علی پاک نیت،مسوول تدارکات فقید پرسپولیس/2 دهه عاشقی

به بهانه زادروز زنده یاد رحمان علی پاک نیت،مسوول تدارکات فقید پرسپولیس/2 دهه عاشقی

به بهانه زادروز یکی از زحمت کشان تاریخ پرسپولیس، یادی کرده ایم از مسوول تداراکات اسبق سالهای دور  این باشگاه محبوب و مردمی.

در تاریخ پرسپولیس افرادی بوده اند که کمتر کسی از نقش آنها در موفقیت های این تیم بزرگ سخن به میان آورده است و این افراد سالها بدون اینکه کسی متوجه ارزش آنها باشد  صادقانه به پرسپولیس خدمت کرده اند.

رحمان علی پاک نیت مسوول تدارکات اسبق پرسپولیس در دهه 50 و 60  یکی از آنهاست.زنده یاد پاک نیت متولد 15 فروردین 1327 است.زمانی که پول  آنچنان در فوتبال مطرح نبود او عاشقانه به تیم محبوبش خدمت می کرد. پاک نیت خالصانه پیراهن بچه های تیم را به منزل می اورد و همسرش لباس های خیس و عرق کرده بازیکنان تیم را می شست. این پرسپولیسی متعصب آنقدر نسبت به کارش در پرسپولیس احساس مسوولیت داشت که حتی در روز اسباب کشی منزلش در استایوم بود. جالب است که بدانید او در زمان مربیگری مسعود معینی پیشنهاد تدارکات تیم ملی را به عشق پرسپولیس رد کرد.
سال ۶۸ و دیدار پرسپولیس و  بانک سپه  آخرین بازی بود که او روی نیمکت پرسپولیس حاضر بود و 3 روز پس از این بازی و در سوم مهر آن سال این پرسپولیسی زحمتکش  در منزل مسکونی خود واقع در جوادیه دچار سکته شد و به دیار باقی شتافت. رحمان علی پاک نیت به فوتبال عشق می ورزید و در همه حال یار و یاور سرخپوشان بود.باید گفت پرسپولیس اگر در دهه 50 و 60 تیم پرقدرتی داشت و یک به یک جامها را درو می کرد. اگر  رفاقت و همدلی آن تیم زبانزد بود در پشت صحنه آن مجموعه همدل و یکدست چنین انسان های عاشق و وفاداری وجود داشت.

روحش شاد و یادش گرامی.


رحمان علی پاک نیت

زادروز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی