به بهانه زادروز عباس کارگر؛ ستاره مهار نشدنی و سرعتی دهه 60 پرسپولیس

به بهانه زادروز عباس کارگر؛ ستاره مهار نشدنی و سرعتی دهه 60 پرسپولیس

به بهانه زادروز عباس کارگر ، گوش چپ سابق سرخها در دهه 60 نگاهی داشته ایم به کارنامه ورزشی پیشکسوت پرسپولیس.

اختصاصی پیروزی دیلی؛عباس کارگر، ستاره  فوتبال ایران زاده  1 فروردین 1335(شهرری) است. چپ پای سرعتی و گلزن دهه 60 پرسپولیس فوتبال را به صورت حرفه ای از تیم تراکتورسازی تبریز شروع کرد و در سال 58 به تیم تهرانجوان پیوست.

کارگر همان سال توسط علی پروین به تیم محبوبش پیوست و بدون اینکه با پرسپولیس قرارداد مالی به امضا برساند به عضویت این تیم در آمد. او تا سال 68 با پیراهن پرسپولیس به میدان رفت و در طی این 11 سال با این تیم صاحب جام های زیادی شد. کارگر در تمام دربی ها حاضر بود و در مدت زمان حضورش، پرسپولیس تنها در یک دربی بازنده شد. این بازیکن از تکنیک و سرعت  قابل توجهی برخوردار بود و هرگاه که به میدان می آمد، یا گل می‌زد یا پاس گل می‌داد. از جمله مهمترین گل های این بازیکن می توان به گل وی در بازی برابر نفت اشاره کرد که منجر به، قهرمانی پرسپولیس در مسابقات باشگاه های تهران در سال 66  گردید. ناگفته نماند که  کارگر سابقه بازی در تمام رده های ملی را نیز در کارنامه دارد. گفتنی است کارگر با وجود اینکه سابقه بازی زیادی در پرسپولیس داشت،  به خواست خودش هیچگاه کاپیتان این تیم نشد.















<

تاریخ فوتبال ایران و پرسپولیس

زادروز

عباس کارگر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی