به بهانه زادروز 14 محبوب؛ خوردبین یار وفادار و جدانشدنی سرخ ها

به بهانه زادروز 14 محبوب؛ خوردبین یار وفادار و جدانشدنی سرخ ها

سرپرست کهنه کار سرخها 69 ساله شد.


اختصاصی پیروزی دیلی، قدیمی ترین بازیکن و باوفاترین مرد تاریخ پرسپپولیس متولد 2 مهر 1327است.  خوردبین که از جمله چهره های قدیمی و ماندگار تاریخ پرسپولیس است بیشترین مدت زمان  حضور در جمع سرخپوشان به عنوان بازیکن، مربی و سرپرست را داراست.
مهاجم سالهای دور پرسپولیس از روز اول فعالیت پرسپولیس در این تیم حضور داشته است. خوردبین در سال 48 به پرسپولیس پیوست و پس از عزیمت سرخپوشان به تیم پیکان در پرسپولیس باقی ماند و  به مدت 12 سال  متوالی پیراهن این باشگاه را بر تن کرد. خوردبین  170 بار برای سرخپوشان به میدان رفت و 47 گل به ثمر رساند. مهاجم گلزن پرسپولیس از بهترینهای  فوتبال ایران در دهه 50 بود.  
 او در سال 1360 در سن 33 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد و بعدها به عناوین مختلف به عنوان، سرپرست، عضو هیات مدیره و حتی مربی در کنار پرسپولیس حاضر بود. او را می توان با سابقه‌ترین سرپرست تیم در فوتبال ایران به حساب می‌آورد. مردی که هرگز از پرسپولیس جدا نبوده و یک استثنای تکرار نشدنی در تاریخ این باشگاه است؛ یک پرسپولیسی وفادار که ار اولین روزهای حیات پرسپولیس تا به امروز در کنار این تیم بوده است. خوردبین را باید عنصری جدا نشدنی از  پرسپولیس بدانیم و او را قدیمی ترین بازیکن و باوفاترین مرد تاریخ پرسپپولیس بنامیم.

محمود خوردبین،که معروفترین شماره 14 سرخها به شمار می رود با پیراهن پرسپولیس اولین قهرمانی را در لیگ منطقه ای سال 50 تصاحب کرد.او دو بار نیز در سالهای 52 و 54 موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ تخت جمشید شد.  خوردبین در ۱۲ دربی به میدان رفت و 2 گل به ثمر رساند. البته او با حضور در بیش از 50 دربی به عنوان بازیکن و سرپرست در این زمینه هم رکوردار است. کسب یک عنوان قهرمانی در مسابقات جام در جام آسیا، 2 قهرمانی در لیگ آزادگان، 3 قهرمانی در لیگ برتر و چندین قهرمانی در جام حذفی از جمله افتخارات خوردبین با پرسپولیس به عنوان سرپرست بوده است.برای سرپرست زحمتکش و محبوب پرسپولیس در زادروزش آرزوی سلامتی و موفقیت می کنیم.











خوردبین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی