بونوچی دلایل جدایی از یوونتوس را فاش کرد

بونوچی دلایل جدایی از یوونتوس را فاش کرد

لئوناردو بونوچی، مدافع جدید میلان در مورد جدایی جنجالی خود از یوونتوس در تابستان امسال صحبت کرد.

 

به گزارش پیروزی‌دیلی، بونوچی در تابستان امسال در انتقالی عجیب از تورین راهی میلان شد تا بعد از گذراندن 7 سال پرافتخار در ترکیب یووه، بازوبند کاپیتانی روسونری را بر بازو ببندد.


بونوچی گفت: "به علت برخی تصمیمات در هیئت مدیره یوونتوس را ترک کردم و از نظر من گرفتن این تصمیم جرات زیادی می خواست. آنها به من القابی چون مزدور، خائن و از این دست را دادند و این در حالی بود که من بهترین خود را برای یوونتوس ارائه داده بودم.

 

من رقم زننده تفاوت ها در یوونتوس نبودم. من کنار قهرمانان در خط دفاعی یوونوس بازی کردم و بدون آنها اتفاقات زیادی رقم نمی خورد.

 

چرا مردم زیاد در مورد من حرف می زنند؟ لابد من به جایگاه بالایی به عنوان یک بازیکن و یک فرد رسیده ام."

بنوچی

سری A

میلان

یوونتوس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی