بگوویچ: پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ به خاطر هواداران پرسپولیس، استقلال را حذف می‌کنیم

بگوویچ: پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ به خاطر هواداران پرسپولیس، استقلال را حذف می‌کنیم

بگوویچ هنوز هم برای هواداران پرسپولیس خاطره‌انگیز است.

بگوویچ که در زمان حضورش در این تیم نتایج رویایی را رقم زد، نتوانست به کارش ادامه دهد اما حالا می‌تواند با شکست منصوریان در جام حذفی بار دیگر برای هواداران پرسپولیس خوشحالی و بازار کری‌خوانی را به وجود بیاورد.
وینگو که فصل گذشته با یک امتیاز کمتر نتوانست به لیگ برتر صعود کند، حالا می‌خواهد با کسب نتایج خوب در لیگ یک، گل‌گهر را لیگ برتری کند.
با وینگو درباره مصاف‌اش با منصوریان و اینکه شیشه عمر سرمربی استقلال دست دو پرسپولیسی است، صحبت کردیم.


فصل گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بودید اما این اتفاق نیفتاد. این فصل این کار ناتمام‌تان را به اتمام می‌رسانید؟
سال گذشته با یک امتیاز به لیگ برتر نرفتیم. فوتبال فلسفه‌اش این‌طوری است. همه از گل‌گهر این انتظار را داریم که به هدفش در این فصل که صعود به لیگ برتر است، برسد.


فکر می‌کنید گل‌گهر این فصل قطعا به لیگ برتر صعود کند؟
بازی‌های زیادی در لیگ یک پیش‌رو داریم. هنوز زود است به آخر فصل فکر کنیم. در لیگ یک تیم‌های خوب زیادی داریم و امتیاز هم زیاد مانده. من و شاگردانم بازی به بازی فکر می‌کنیم.


پرسپولیسی‌ها شما را هنوز یک مربی پرسپولیسی می‌دانند. شرایط هموطن‌تان در پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
پرسپولیس کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد. نزدیک به سه سال است که برانکو با آنها کار می‌کند. بیشتر بازیکنان پرسپولیس از دو فصل قبل در این تیم مانده‌اند. برانکو سه بازیکن خوب به تیمش اضافه کرده؛ منشا، شجاع و صادق محرمی. به نظر من پرسپولیس بهترین تیم لیگ برتر است. شرایط خوبی دارد و برانکو با تیمی کار می‌کند که کنارش بوده‌اند و شناخت خوبی از آنها دارد. پرسپولیس در لیگی که کیفیت سال‌های قبل را ندارد، بهترین تیم ایران است. شما نگاه کنید نه فولاد مثل سال‌های قبل است و نه ذوب‌آهن و سپاهان و حتی استقلال.


فکر می‌کردید رقیب فصل گذشته شما پارس‌جنوبی در لیگ برتر شگفتی‌ساز شود؟
به تارتار و بازیکنانش تبریک می‌گویم که نتایج خوبی را در لیگ برتر گرفتند. پارس‌جنوبی با برنامه کارش را دنبال می‌کند و این خوب است.


فکر می‌کنی گل‌گهر در صورت صعود به لیگ برتر، بتواند مثل پارس جنوبی عمل کند؟
پارس جنوبی با گرفتن شش بازیکن جدید و حفظ بازیکنان فصل گذشته شکل تیمی خوبی پیدا کرده. زمانی که من با پاس در لیگ برتر حضور داشتم بدون بازیکن بودم اما اگر بازیکن داشته باشید می‌توانید نتیجه هم بگیرید.


جام حذفی و توقع پرسپولیسی‌ها از شما شکست استقلال است. این توقع را برآورده می‌کنید؟
از نظر من رقابت‌های لیگ یک برای من خیلی مهمتر از بازی با استقلال است اما تلاش می‌کنیم و دوست دارم که استقلال را هم ببریم. اول به بازی با مس کرمان فکر می‌کنم و بعد به بازی جام حذفی مقابل استقلال.
اما شکست استقلال در جام حذفی می‌تواند به تیم شما شخصیت بدهد.
بله، درست است که شکست استقلال در جام‌حذفی به ما شخصیت می‌دهد اما اول به بازی با مس فکر می‌کنم و بعد بازی استقلال. ما در دوران آماده‌سازی با پنج تیم لیگ برتری بازی کردیم و از این جهت شخصیت تیمی پیدا کرد‌ه‌ایم ولی خوشحالم که هنوز هواداران پرسپولیس مرا دوست دارند. زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم دوست داشتم با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا موفق شوم و حالا هم آرزو می‌کنم که پرسپولیس در آسیا قهرمان شود. به خاطر هواداران پرسپولیس می‌خواهم نتیجه خوبی مقابل استقلال بگیرم.


در بدترین شرایط استقلال مقابل شما قرار می‌گیرد و شیشه عمر منصوریان دست دو مربی پرسپولیسی است؛ شما و تارتار.
درست است که استقلال خوب نتیجه نگرفته اما در دیدار مقابل پدیده شانس‌های زیادی داشتند. من از مشکلات استقلال خبر ندارم اما بازی‌شان مقابل پدیده را دیدم. استقلال تیم خوبی است و شک ندارم که بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد؛ آنها بدشانس هستند. به نظر من استقلال در دفاع مشکل دارد. من دوست دارم همه بازی‌ها را ببرم. دو بار به عنوان مربی پاس در جام حذفی و لیگ پرسپولیس را بردم. حالا هم انگیزه دارم که استقلال را در سیرجان حذف کنم.

استقلال

بگوویچ

جام حذفی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی