بیانیه تراکتورسازی در واکنش به بیانیه ذوب‌آهن/جنجال بعد از سرباز شدن اسماعیلی‌فر، مهدی پور و پهلوان

بیانیه تراکتورسازی در واکنش به بیانیه ذوب‌آهن/جنجال بعد از سرباز شدن اسماعیلی‌فر، مهدی پور و پهلوان

 طی روزهای اخیر به علت انتقال سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن به تراکتورسازی دو باشگاه لیگ برتری واکنش‌هایی نسبت به هم در رسانه‌ها داشته‌اند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، متاسفانه موضوع انتقال قانونی ۳ بازیکن سرباز به باشگاه تراکتورسازی در روزهای گذشته با واکنش های نامناسب و غیر حرفه ای همراه بوده که فضای ملتهبی  در رسانه ها ایجاد نموده است. سیاست باشگاه تراکتورسازی در این روزها خویشتن داری و پرهیز از مقابله به مثل در تقابل با این رفتارهای سبک و نامتعارف بوده، با این وجود انتشار برخی اخبار و ادعاهای کذب همچنین نشر اکاذیب منجر به پاسخگویی سرپرست محترم تیم فوتبال بزرگسالان  و پیشکسوت باسابقه تراکتورسازی ‌جناب آقای کاظم محمودی گردید که بیان حقایق از جانب ایشان ظاهرا به مذاق آقایان خوش نیامده و طبق روال مرسوم خود اقدام به برخوردی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای از طریق انتشار بیانیه ای سخیف شامل بر اکاذیب متعدد و مطالب بی ربط نموده اند.

شخصیت حقیقی کاظم محمودی با سبقه روشن در فوتبال کشور نیازی به تعریف و تمجید و حمایت نداشته و نخواهد داشت اما باشگاه تراکتورسازی در جایگاه دفاع از شخصیت حقوقی یک پیشکسوت با اخلاق و متعصب همچنین سرپرست وظیفه شناس این مجموع لازم می داند به برخی نکات و موضوعات در این خصوص اشاره نماید.


اولا:

مایه تاسف است که یک باشگاه به ظاهر فرهنگی ورزشی در یک بیانیه سخیف و سرشار از هتاکی و اکاذیب با چنین ادبیاتی به یک شخصیت شناخته شده در فوتبال کشور توهین می نماید. بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی با توجه به استمرار این رفتار نامتعارف و نادرست همچنین تکرار و تاکید بر انتشار اخبار دروغ و غیر واقعی، اقدام قانونی و اقامه دعوا پیرامون تهمت های ناروا و نشر اکاذیب را حق مسلم خود می داند.


ثانیا:

کاظم محمودی پیشکسوت و سرپرست با اخلاق فوتبال کشور از کارنامه روشنی در دو دهه اخیر برخوردار است و با بیش از ۱۵ سال سابقه حضور در باشگاه تراکتورسازی به عنوان بازیکن و مربی نیازی به استفاده از رانت برای نشستن در جایگاه سرپرستی تیم بزرگسالان این باشگاه نداشته و در اثبات علاقه قلبی خود به باشگاه محبوبش پس از سال ها خدمت در جایگاه بازیکن و مربی در فصل جاری به عنوان سرپرست در کنار تراکتورسازی حضور دارد که البته انتخاب و معرفی مدیران و مسئولین بخش های مختلف تراکتورسازی، طبیعتا تنها به حوزه مدیریت باشگاه مرتبط می باشد و ارتباطی به هیچ شخص یا مجموعه حقیقی یا حقوقی دیگری نداشته و نخواهد داشت.

خشم آقایان از مصاحبه صریح و شجاعانه محمودی در قبال حقایقی است که آنان را چنین بی تاب نموده و در مقام پاسخگویی چاره ای به جز هتاکی و بی احترامی و بیان چنین موضوعات بی ربطی نداشته اند!


ثالثا:

مصاحبه اخیر آقای کاظم محمودی با هماهنگی و موافقت کامل باشگاه و در راستای شفاف سازی همچنین تکذیب دروغ های محرز و مبین طرف مقابل صورت گرفته نه در راستای شهرت طلبی و مطرح شدن در رسانه ها.

در واقع اهالی فوتبال به خوبی می دانند شخصی که سابقه حضور در فینال جام باشگاههای آسیا و صدها مسابقه مهم و معتبر داخلی را داشته طبیعتا برای مطرح شدن و شناخته شدن نیازی به انجام مصاحبه در رسانه ها نداشته است و بیان چنین عبارات سخیفی در یک بیانیه رسمی به راستی مایه تاسف برای جامعه ورزش کشور به شمار می رود.


رابعا:

با توجه به آنکه موضوع انتقال قانونی ۳ بازیکن به باشگاه تراکتورسازی در حال نهایی شدن بوده و این باشگاه نیز مایل به ایجاد تنش و حاشیه در خصوص این انتقال نمی باشد بدینوسیله اعلام می گردد این موضوع از نظر باشگاه شایسته پیگیری و استمرار منازعات رسانه ای دوجانبه نبوده و همچون گذشته از این پس باشگاه تراکتورسازی علاقه ای به پاسخگویی به ادعاهای دروغین و پوچ نخواهد داشت اما در صورت ادامه این روند از طریق مراجع قانونی نسبت به پیگیری موضوع اقدام می نماید.

تراکتورسازی

ذوب آهن

نقل و انتقالات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی