بیانیه جدید کی روش و حمله دوباره  به برانکو !

بیانیه جدید کی روش و حمله دوباره به برانکو !

 سرمربی تیم ملی با انتشار بیانیه ای به اظهارات سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد

 

به گزارش پیروزی دیلی ؛ متن بیانیه کی روش به شرح ذیل است:

 مایلم که تشکر صادقانه خود را برای کلمات احترام آمیز و آرامش بخش مدیر پرسپولیس را که امروز دریافت کردم را به اطلاع عموم برسانم.هم چنین مایلم بگویم که کاملا با این موضوع که مسائل فنی بین تیم ملی و مربیان باشگاه ها باید به صورت کاملا خصوصی عنوان و بررسی شود و این باعث شرمساری است که سرمربی پرسپولیس با نظر مدیر اشتراک ندارند و حمله به تیم ملی و سرمربی تیم ملی را همانطور که اخیرا دیدیم انتخاب کردند و من را مجبور به دفاع از تیم ملی کرد.

بعد از شش سال حضورم در ایران من هیچ گاه درباره ی کار مربی باشگاهی به صورت اظهارنظر نکرده ام.همچنین مایلم که یادآوری کنم حرفه ای گری من و تعهد من نسبت به تیم ملی باعث می شود که من تمام تلاشم برای تیم ملی و توافق با تمام باشگاه ها باشد.به خاطر همین است که بعد از اتمام این جریانات این باعث غرور است که کلمات احترام آمیز و تسلی بخش مدیر پرسپولیس را شنیدم."متشکرم آقای مدیر و اجازه بدهید ازاین فرصت استفاده کنم و برای شما و باشگاه شما آرزومند موفقیت باشم.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی