بیانیه هایی بعد از هر برد

بیانیه هایی بعد از هر برد

بیانیه های کی روش و توهین هایش علیه برانکو ادامه دارد.


 پیروزی دیلی؛ به برانکو گفته اند سکوت کن اما کی روش هر چه دلش می خواهد می گوید و هیچ کس هم از پروفسور دفاع نمی کند. دست و پای برانکو را بسته اند.دهانش را با احضار به فدراسیون و تهدید دوخته اند.از آن سو کی روش هر روز بیانیه می دهد و برای درخواست مسوولان فدراسیون مبنی بر سکوت و پایان دادن به این جنگ و جدال هیچ ارزشی قائل نیست که نیست.او هر چند روز یکبار با بهانه ای و ادبیاتی تندتر از قبل علیه برانکو می تازد و کک هیچ کس هم نمی گزد.

کی روش که استعفایش به گفته برخی یازده بند داشته و سه بندش علیه برانکو بوده چرا استعفانامه اش را متتشر نکرد تا این همه شایعه و گمانه زنی درباره پنهان کردن متن نامه استعفابش از هیات رییسه توسط تاج و یا شفاهی بودن استعفا مطرح نباشد؟

او مدعی شده استعفایش هیچ بار مالی و غرامتی برای فدراسیون به همراه نداشته اما اینکه چرا بیانیه ها هرروز در فضای مجازی منتشر می شود و استعفانامه اش پنهان می شود حرف بسیار است.

درباره فرافکنی های او در این بیانیه های توهین آمیز هم سخن بسیار است اما...این قیل و قال ها بعد از هر برد برانکو خود حکایت ها دارد ما که اینگونه تصور می کنیم آقای کی روش.

حسین قدوسی
سردبیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی