بیرانوند آقای کلین شیت، مظاهری آقای سیو

بیرانوند آقای کلین شیت، مظاهری آقای سیو

گلر پرسپولیس در 4 هفته سپری شده از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد را میان نمایندگان کشورمان داشته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، سه نماینده فوتبال کشورمان در 4 هفته سپری شده از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با یک دروازه بان ثابت به مصاف حریفان رفته اند و تنها استقلال از دو گلر خود استفاده کرده است. علیرضا بیرانوند در پرسپولیس، محمد رشید مظاهری در ذوب آهن و جوردی آلمیدا در تراکتورسازی سنگربان اول بوده اند. اما در بین استقلالی ها هم سیدحسین حسینی در سه دیدار و سیدمهدی رحمتی نیز تنها در دیدار با الهلال فرصت بازی پیدا کرد.

یکی از نکات جالب توجه تیم پرسپولیس که آن را از 32 تیم دیگر حاضر در مسابقات متمایز می کند، ثبت سه کلین شیت طی سه دیدار است که هر سه با حضور علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش سرخ ها رقم خورده است.

 علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس که در لیگ هفدهم در 23 بازی وظیفه حراست از دروازه سرخپوشان را بر عهده داشته، موفق به ثبت 16 کلین شیت شده تا با این رکورد فوق العاده و 8 گل خورده بهترین عملکرد را بین همه دروازه بانان داشته باشد. گلر ملی پوش پرسپولیس که در هر 4 دیدار آسیایی برای تیمش به میدان رفته، با 3 کلین شیت و 3 گل خورده بهترین آمار در گروه های 8 گانه دارد. او در این 360 دقیقه 85 پاس داشته که 51 پاس از آنها موفق بوده است. 81 درصد از پاس های بیرانوند در کانال مرکزی و یک سوم دفاعی حریف، 11 درصد در سمت چپ و 8 درصد در سمت راست فرود آمده است. دقت پاس های او در زمین خودی 85 درصد و در زمین حریف 41 درصد ثبت شده است. ضمن اینکه بیرانوند در این 4 بازی با 4 پوشش موفق پشت دفاع و 3 بار مشت کردن توپ حملات حریف را خنثی کرده است.

علیرضا بیرانوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی