بیرانوند از 500 گذشت

بیرانوند از 500 گذشت

بیرانوند دردقیقه 50برابر تیم فوتبال سپیدرود به 500 دقیقه کلین شیت متوالی رسید .

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس در 6 بازی گذشته گلی دریافت نکرده بود وبیرانوند 450 دقیقه دروازه تیم خود را حفظ کرده بود که در دقیقه 50 این بازی، بیرانوند به 500 دقیقه وتا پایان بازی دقائق مورد نظر به 540 دقیقه رسید .البته پیش از آن هم دروازه پرسپولیس 57 دقیقه برابر استقلال خوزستان بسته نگه داشته شده بود که این 56 دقیقه کلین شیت توسط رادوشویچ، گلر تیم فوتبال پرسپولیس ثبت شده بود.


بیرانوند البته در بازیهای گذشته کار خیلی سختی برای بسته بودن گل خود نداشته است اما در بازی برابر سپیدرود، بیرانوند 3 حرکت جذاب برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش انجام داد ویکی از بازی های خوب خود را تجربه کرد.


امروز پرسپولیس 596 دقیقه متوالی کلین شیت متوالی را در این عرصه ثبت کرده است وبیرانوند هم 540 دقیقه متوالی در مسابقات خود گل نخورده است.نکته جالب این که در 44بازی متوالی از لیگ های امسال وسال گذشته پرسپولیس تنها 20 گل خورده است.

علیرضا بیرانوند

علی :
۱۵ آذر ۹۶
وقتی روزنامه وسایت به اصطلاح حامی پرسپولیس اینجوری میاد مینویسه که 
بیرانوند البته در بازیهای گذشته کار خیلی سختی برای بسته بودن گل خود نداشته است 
 دیگه نباید توقعی از دشمنانمون داشته باشیم . همین بازی قبلی با ذوب اهن را چه زودیادتون رفته که چندتاموقعیتو گرفت از حریف 
یااسم سایتتونو پیروزی نزاریدیاحالاکه گداشتیداینهمه برعلیه دروازبونمون ننویسید 
پرسپولیسی دو آتشه :
۱۵ آذر ۹۶
بازی بی نظیر بیرانوند نباید موجب شود که فراموش کنیم امروز یکی از ضعیف ترین روزهای دفاع پرسپولیس بود. باید چاره ای اندیشیده شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی