بیرانوند: با قهرمانی پرسپولیس منتظر دریافت آپشن‌های قراردادهایمان هستیم

بیرانوند: با قهرمانی پرسپولیس منتظر دریافت آپشن‌های قراردادهایمان هستیم

بیرانوند: با قهرمانی پرسپولیس منتظر دریافت آپشن‌های قراردادهایمان هستیم.
به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا بیرانوند بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما بازیکنانم پرسپولیس سال گذشته بندی در قراردادمان وجود داشت که نمی‌توانستیم بیشتر از 950 میلیون تومان با باشگاهی قرارداد ببندیم.

 وی افزود: البته قراردادهای بازیکنان آپشن دار بود که با قهرمانی پرسپولیس این آپشن‌ها باید به بازیکنان اختصاص پیدا می‌کرد. فکر می‌کنم این آپشن‌ها حدود ت60 الی 70 درصد قرارداد ما می‌شد که ما این مبالغ را نگرفتیم، اما حالا منتظر تسویه حساب فصل قبل هستیم. 

 بیرانوند در ادامه تأکید کرد: متأسفانه بعضی سایت‌ها می‌نویسند که یکشنبه برای پرسپولیسی‌ها عید می‌شود و قرار است ما پول بگیریم، اما خبری نشده است و همه خواستار مطالباتمان هستیم. ما برای شادی دل هواداران پرسپولیس تلاش کردیم و از این کار دریغ نمی‌کنیم و حقیقتاً دوست داریم مردم را شاد کنیم، اما امیدواریم مسئولان باشگاه هم به فکر باشند.

بیرانوند

سوپرجام

جواد امداد :
۳۱ تیر ۹۶
دقیقا موافقم
علی :
۳۱ تیر ۹۶
این طاهری چهلوپنج میلیاردتومان فصل قبل پول گرفته باید بیاد بگه چکارکرده این پولارو که بازیکنان تیم میگن کل پولمونو نگرفتیم تمام خارجیهایی که تو دوره طاهری جذب شدن ازپرسپولیس به فیفا شکایت کردند به بازیکنان بیشترازیه میلیاردم نمیدن . این ادم باترکاشوند خیلی خرده شیشه دارن که حراست وزارت ورزش وسازمان حسابرسیو بازرسی باید بیان بررسی کنن حسابهای این دونفرو. این دونفرم با پشتوانه روزنامه پیروزی خیلی کارهای خلافی دارندمیکنند که کسی خبرنداره ولی به امیدخدادست همتون رومیشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی