بیرانوند:تاروز آخر جشن قهرمانی نمی گیریم/ بازی سختی مقابل الریان داریم

بیرانوند:تاروز آخر جشن قهرمانی نمی گیریم/ بازی سختی مقابل الریان داریم

دروازه بان پرسپولیس گفت: امیدوارم که هواداران پرسپولیس از ما حمایت کنند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، علیرضا بیرانوند در خصوص بازی با الریان قطر اظهار داشت: همه مردم ایران می دانند که بازی سختی داریم و اگر می خواهیم از این گروه صعود کنیم، باید برنده این بازی باشیم. امیدوارم که هواداران نیز از ما حمایت کنند. 

 وی درباره اینکه در دور رفت 3 بار دروازه اش باز شد، عنوان کرد: مسلما الریان تیم خیلی خوبی است و خیلی از بازیکنان تیم ملی قطر در این تیم به میدان می روند. ما بازی رفت نباید شکست می خوردیم و اشتباهاتی داشتیم. با این حال نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و برای شکست دادن آنها آماده هستیم. 

 دروازه بان پرسپولیس درباره نزدیک شدن این تیم به قهرمانی تصریح کرد: پرسپولیس بازی با سیاه جامگان جشن قهرمانی اش را می گیرد. اینطور نیست که بگوییم از الان قهرمان شدیم و بقیه بازیها را بی خیال شویم. ما باید تا هفته آخر بازیها را جدی بگیریم و با یک رکورد امتیازی جدید قهرمانی را جشن بگیریم. 

 بیرانوند درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز آمده بودم مسجل شدن قهرمانی را به طاهری و سایر مسئولان باشگاه تبریک بگویم و بحث خاصی نبود. 
وی درباره مطالباتش از نفت خاطرنشان کرد: فعلا که مطالبات نفت ما باقی مانده است و چیزی پرداخت نشده است. ما تابع صحبت های علی دایی هستیم. هر زمان که او پولش را گرفت، ما هم می گیریم. 

 دروازه بان پرسپولیس در خصوص اینکه می تواند با چند کلین شیت دیگر می تواند رکورد لیگ را بشکند، گفت: اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم اما فکر می کنم افتخار بزرگی است. سعی می کنم این رکورد را به دست آورم چون انگیزه بالایی دارم.

بیرانوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی