بیرانوند: جرأت ندارم سرم را جلوی برانکو بالا بیاورم/ جرو بحث با سرمربی در قاموس من نیست

بیرانوند: جرأت ندارم سرم را جلوی برانکو بالا بیاورم/ جرو بحث با سرمربی در قاموس من نیست

دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان درباره شایعه جرو بحث‌ اش با برانکو در تمرینات گفت: این کار‌ها و رفتار‌ها در قاموس من نیست و لطفاً شما هم به این اخبار دامن نزنید.

به گزارش پیروزی دیلی، دیروز چند سایت ورزشی از جر و بحث بیرانوند و برانکو در تمرین پرسپولیس خبر دادند. بلافاصله پس از انتشار این خبر بد ندیدیم با خود علیرضا بیرانوند تماس گرفته و از صحت و سقم ماجرا باخبر شویم. 



* با برانکو جرو بحث کردی؟

کدام برانکو؟!



* مگر سر تمرینات پرسپولیس بیشتر از یک برانکو دارید؟!

نه! منظورم این است که چه جر و بحثی کردم؟ با سرمربی پرسپولیس؟!



* بله، شنیدیم سر تمرین تذکری به تو داده که به آن واکنش نشان دادی.

من سر تمرین فقط به توپ‌ها و شوت‌هایی که ایگور (پانادیچ) و بچه‌ها به سمتم می‌زنند واکنش نشان می‌دهم!



* هر سؤالی مطرح کنیم به شوخی جواب می‌دهی ولی این خبر واقعاً منتشر شده است!

باور کنید من جرأت نمی‌کنم جلوی آقای برانکو سرم را بالا بیاورم چه رسد به اینکه بخواهم با سرمربی خودم جر و بحث کنم. این کار‌ها و رفتار‌ها در قاموس من نیست و لطفاً شما هم به این اخبار دامن نزنید!



* پس خودت اصل ماجرا را تعریف کن.

ماجرایی نبوده است. ما سه دروازه‌بان هستیم. من، بوژویدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند که در بازی‌های تمرینی دو نفر توی دروازه می‌ایستند و یک نفر دیگر زیر نظر ایگور مربی گلر‌ها کار می‌کند. بعد نوبتی جایمان را عوض می‌کنیم. من و ابوالفضل درویش‌وند در تمرین امروز (یک‌شنبه) در بازی تمرینی درون دروازه دو تیم بودیم. رادوشوویچ هم بیرون مشغول تمرین با ایگور بود. بعد من جای خودم را به رادوشوویچ دادم و با ایگور کار کردم. دقایقی بعد دوباره من وارد زمین شدم و درون دروازه کار کردم. نه داستانی بود و نه حکایتی و مثل همیشه و هر روز تمرین خود را انجام دادیم. 



* راستی سیدجلال حسینی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. حرفی نداری به او بزنی؟

این سومین فصلی است که من افتخار همبازی شدن با سیدجلال را پیدا کرده‌ام. از نفت تهران و تیم ملی شروع شد تا به امروز که همیشه او راهنما و کمک حال من بوده است. سیدجلال یک کاپیتان مقتدر و واقعی است.



* فردا باید با ذوب‌آهن بازی کنید. فکر می‌کنی هشتمین کلین‌شیت خود را ثبت کنی؟

من و هیچ دروازه‌بانی به تنهایی نمی‌تواند کلین‌شیت کند. گل نخوردن مثل گل زدن محصول یک کار تیمی و گروهی است و ان‌شا‌ءا... به کمک همبازیانم تلاش می‌کنیم ضمن بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس هواداران را خوشحال و شادمان از استادیوم آزادی به منزل بفرستیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی