بیرانوند: داوری هم نمی‌تواند مانع شکست الوصل شود

بیرانوند: داوری هم نمی‌تواند مانع شکست الوصل شود

علیرضا بیرانوند گلر پرسپولیس گفت: با ۲ گل منشا و علیپور برنده می‌شویم.
به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا بیرانوند این روزها یکی از بهترین‌های پرسپولیس به شمار می‌رود. دروازه‌بانی که شماره یک تیم ملی هم محسوب می‌شود و برانکو حساب ویژه‌ای روی او برای درخشش در بازی با الوصل امارات باز کرده است. دیروز و قبل از پرواز پرسپولیسی‌ها به امارات دقایقی با علیرضا بیرانوند گپ زدیم: 

 *ساعتی دیگر به امارات پرواز می‌کنید. روحیه بر و بچه‌های پرسپولیس چطور است؟

 روحیه همه بچه‌ها عالی است. هیچ مشکلی وجود ندارد و خدا را شکر می‌خواهیم به امارات برویم. برای انجام یک بازی خوب و با دست پر هم به کشور برگردیم. 

 *بازی در کشور امارات سخت نیست؟ 

 هر بازی در لیگ قهرمانان آسیا سخت و دشوار است. بهترین تیم‌های آسیایی جمع شده‌اند و همه هم می‌خواهند نتیجه بگیرند ولی ما برای برد به امارات می‌رویم.  

*برخی‌ها معتقدند الوصل تیم چندان قدرتمندی نیست. 

 نه، این حرف را قبول ندارم. شما دیدید در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با ما هم الوصل خیلی فشار آورد و نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه داد. نمی‌دانم چرا برخی‌ها این حرف را می‌زنند.

 *تو گفته‌ای گروه استقلال، گروه مرگ نیست و گروه پرسپولیس گروه مرگ است؟

 بله، برای حرف خودم هم دلیل دارم. شما توجه کنید سه تیم گروه C لیگ قهرمانان آسیا ۶ امتیازی هستند و پرسپولیس با تفاضل گل صدرنشین است. السد هم در بهترین شرایط دوران حرفه‌ای خود به سر می‌برد.

 *ولی الهلال عربستان و العین امارات را نباید دست‌کم گرفت. 

 من نظرم را گفتم. شاید خیلی‌ها بگویند الهلال و العین سخت‌تر از گروه ما هستند ولی نظر من چیز دیگری است. انصافاً السد قطر فوق‌العاده است.

 *در خصوص ناداوری علیه استقلال هم حرف زده بودی. ماجرا چه بود؟ 

 واقعاً تأسف‌برانگیز بود. متأسف شدم و همان لحظه می‌خواستم در اینستاگرام خودم مطلبی منتشر کنم اما گفتم شاید باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شود. *حالا فکر نمی‌کنی داور بازی با الوصل شما را هم اذیت کند؟ نه! داوری هم نمی‌تواند مانع شکست الوصل شود. ما عزم خودمان را جزم کرده‌ایم.

 *به نظرت چه نتیجه‌ای در بازی الوصل و پرسپولیس رقم می‌خورد؟

 با اختلاف ۲ گل برنده خواهیم شد.

 *و چه کسانی گلزن بازی خواهند بود؟

 من فکر می‌کنم گادوین منشا و علی علیپور ۲ گل ما را بزنند. 

 *(به شوخی) الوصلی‌ها هم همین‌طوری می‌نشینند و تماشا می‌کنند که ما فقط گل بزنیم؟ 

 (می‌خندد) نمی‌دانم تماشا می‌کنند یا نه ولی ما ۲ گل می‌زنیم، مطمئن باشید!

علیرضا بیرانوند

پرسپولیس-الوصل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی