بیرانوند:درگذشت آشتیانی همه مردم ایران را ناراحت کرد/پرسپولیس با روحیه خوبی به مصاف استقلال می‌روند

بیرانوند:درگذشت آشتیانی همه مردم ایران را ناراحت کرد/پرسپولیس با روحیه خوبی به مصاف استقلال می‌روند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه با بردی که مقابل نفت به دست آوردیم با روحیه خوبی وارد دربی هشتاد و پنج خواهیم شد.


به گزارش پیروزی دیلی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی‌پوش فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخابش به عنوان نهمین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۷ گفت: خوشحالم که این عنوان را به دست آوردم و جا دارد که از زحمات مربیانم در همه این سال‌ها تشکر کنم. چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی سایر بازیکنان زحمت کشیدند تا این اتفاق رخ بدهد.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی هشتاد و پنج اظهار داشت: خوشبختانه اتفاق خوبی رخ داد و ما با پیروزی مقابل نفت تهران توانستیم با برد به دربی برسیم. از طرف دیگر تیم استقلال هم با پیروزی به دربی می‌آید و هر دو تیم با روحیه مناسبی وارد این رقابت می‌شوند. ما تمرینات خوب و شادابی را انجام دادیم و امیدوارم هواداران از دیدن یک بازی جذاب راضی شوند.

دروازه‌بان تیم پرسپولیس در خصوص درگذشت مرحوم ابراهیم آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من این ضایعه را به خانواده مرحوم آشتیانی و به خانواده بزرگ پرسپولیس و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. مرحوم آشتیانی انسان بزرگ و فوتبالیست مطرحی بود که واقعاً درگذشتش همه را ناراحت کرد.

بیرانوند

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی