بیرانوند: ۳ گل به نسف‌قرشی می‌زنیم

بیرانوند: ۳ گل به نسف‌قرشی می‌زنیم

«شجاع، مرسی که هستی. فعلاً زوده داداش می‌دونم تا الان قهرمان نشدی با تیم‌هایی که بودی احساساتی شدی داداش درکت می‌کنم!»

به گزارش پیروزی‌دیلی، این شوخی اینستاگرامی علیرضا بیرانوند با شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس که با عکس شادی شماره ۳ و منشا از سوی گلر ملی‌پوش قرمزپوشان منتشر شد، بود. به همین بهانه سراغ علیرضا بیرانوند رفتیم.

* این چه شوخی‌‌ای بود با شجاع خلیل‌زاده کردی؟

شما شوخی‌های من و شجاع را جدی نگیرید. او مثل داداش من است. با هم خیلی شوخی داریم و منظوری نداشتم.

* قبلاً هم گفته بودی ما سوپرکات را به شجاع دادیم و نیامده جام گرفت و...

(به شوخی) مثل اینکه شما بیشتر از شجاع ناراحت شدید؟! (می‌خندد و ادامه می‌دهد) بابا شوخی کردیم. همیشه با هم شوخی می‌کنیم. به هر حال در محیط ورزشی، فشار تمرین و مسابقه اگر این شوخی‌ها هم نباشد که کم می‌آوریم!

* بگذریم! بازی با صنعت‌نفت آبادان چطور بود؟

خدا را شکر با نتیجه خوبی بردیم. پیروزی ۳ بر صفر در آبادان راحت نیست. بچه‌ها بدون نقص و عالی کار کردند و به برد هم رسیدیم.

* شجاع می‌گفت در حذفی هم باید صنعت‌نفت را می‌بردیم اما...

هرچه بود تمام شد و رفت. به هر حال بدشانسی اجازه نداد ما در جام‌حذفی برنده شویم ولی روحیه خودمان را حفظ کردیم و می‌بینید در لیگ بدون نقص و با جمع‌آوری حداکثر امتیازات پیش می‌رویم.

* سه‌شنبه این هفته در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف‌قرشی ازبکستان به میدان می‌روید. این بازی را چطور می‌بینید؟

خوشحالم بالاخره در لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی و در خانه جلوی چشم هواداران بازی می‌کنم. فصل گذشته خیلی به ما ظلم شد و اغلب مسابقات خودمان را در زمین بی‌طرف و عمان برگزار کردیم.

* امسال هم باید در صورت برخورد با نمایندگان عربستان در عمان و زمین بی‌طرف بازی کنید.

ظلم است دیگر! اینکه اسمش عدالت در فوتبال نیست. هواداران پرسپولیس بمب انرژی ما هستند. مسلم بدانید در استادیوم آزادی هر حریف آسیایی را شکست می‌دهیم ولی جلوی ما را می‌گیرند. این تصمیمات واقعاً ورزشی نیست و متأسفم. طفلکی هواداران پرسپولیس چه گناهی دارند که از تماشای بازی تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند آن هم بدون دلیل مشخص!

* فکر می‌کنی این بازی با چه نتیجه‌ای تمام شود؟

۳ بر صفر برنده می‌شویم.

* چه کسانی گل می‌زنند؟

بنویسید علیپور، منشا و شجاع خلیل‌زاده گل‌های ما به نسف‌قرشی را خواهند زد!

* می‌خواستی از دل شجاع دربیاوری؟

(می‌خندد) حالا دیگر! شجاع پسر باظرفیتی است و همیشه با هم شوخی می‌کنیم. همین شوخی‌هاست که به هر حال به ما روحیه می‌دهد و...

* راستی منشا دوست صمیمی‌ات چرا مدتی است گل نمی‌زند؟

مگر به پیکان نزد؟ کریستیانو رونالدو هم مدت‌هاست گل نمی‌زند. آیا مهاجم بدی است؟ به هر حال در فوتبال بعضی اوقات بدشانسی و... اجازه نمی‌دهد یک مهاجم به گل برسد اما منشا مهاجم فوق‌العاده‌ای است. او هم قدرت دارد و هم تکنیک و هم از شم گلزنی خوبی برخوردار است. ان‌شاءا... از همین بازی نسف‌قرشی هم دوباره شروع به گلزنی خواهد کرد.

* علی علیپور چقدر آماده شده است. هرچه می‌زند گل می‌شود.

علی هم مهاجم ششدانگی است. خدا را شکر پرسپولیس در همه خطوط بازیکنان سرحال، آماده و قبراقی دارد.

* به نظرت علیپور می‌تواند رکورد 24 گل زده در یک فصل رضا نوروزی را بشکند؟

چرا که نه؟ همه بچه‌ها به علی کمک می‌کنند این فصل بیشترین گل را بزند و رکوردشکن شود.

* خودت هم تا به حال 62 کلین‌شیت در لیگ برتر داشتی. اگر در دیدار بعدی مقابل استقلال خوزستان گل نخوری تعداد کلین‌شیت‌های تو به عدد 63 می‌رسد و رکورد ابراهیم میرزاپور را خواهی شکست.

آقای میرزاپور پیشکسوت و همشهری من است. تعداد کلین‌شیت‌هایم را نمی‌شمارم. دنبال رکورد و کلین‌شیت و این حرف‌ها هم نیستم. آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. سعی می‌کنم دروازه‌بان خوب و مفیدی برای تیم خودم باشم.

* تو هم جزو بازیکنان ۲ کارته پرسپولیس هستی. اگر مقابل استقلال خوزستان اخطار بگیری، شهرآورد را از دست می‌دهی. حرفی در این رابطه نداری؟

ان‌شاءا... که هم مقابل استقلال خوزستان بزنده شویم و هم من کارت نگیرم. البته با تمام وجود بازی می‌کنم و در بازی با استقلال خوزستان به فکر شهرآورد نخواهم بود. ما عادت کردیم بازی به بازی جلو برویم و این رمز موفقیت پرسپولیس است.

علیرضا بیرانوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی