بیست اسفند روزی تاریخی در فوتبال ایران/ مرغ کی روش همچنان یک پا دارد؟

بیست اسفند روزی تاریخی در فوتبال ایران/ مرغ کی روش همچنان یک پا دارد؟

موضوع ساده است. کارلوس کی روش لیست تیم_ملی را برای اردوی آماده سازی دو بازی مقابل قطر و چین داده و نام بازیکنان پرسپولیس در لیست او دیده نمی شود.
پیروزی دیلی:

چیا فوادی سردربیر سایت نود درباره لیست کارلوس کی روش و احتمال عدم حضور پرسپولیسی ها یادداشتی نوشته که می خوانیم: 

موضوع ساده است. کارلوس کی روش لیست تیم_ملی را برای اردوی آماده سازی دو بازی مقابل قطر و چین داده و نام بازیکنان پرسپولیس در لیست او دیده نمی شود. آنهایی که لیست را دیده اند هم خبر عدم وجود نام پرسپولیسی ها را در لیست تایید کرده اند. اینکه چرا این اتفاق مهم اعلام نمی شود و یا چرا رسانه ای نمی شود و شکل رسمی به خودش نمی گیرد و یا حتی این اتفاق تکذیب می شود، طبیعی است و وقتی هم که خبر نگرفتن ویزا برای ملی پوشان پرسپولیس و یا شرط کیروش مبنی بر عذرخواهی برانکو به شکل رسمی تکذیب نشده و بطور غیررسمی و بدون ذکر نامی تکذیب می شود می توان پی به فلسفه تکذیب های نیم بند برد. فدراسیون_فوتبال در فکر آرام کردن شرایط بحرانی و چالش جدید با کارلوس کی روش بی اعصاب و بی حوصله است. شاید حتی خود مهدی تاج هم باور نمی کرد که مصاحبه های کی روش درباره عدم دعوت از پرسپولیسی ها به حقیقت بپیوندد. 

خبر رسیده ولی لیست تیم ملی مقابل چشمانش قرار گرفته، بهت زده شده است. او کارلوس کی روش است و شوخی ندارد. مگر در موارد قبل شوخی داشته؟ کلا کی روش چند بار با فوتبال ایران شوخی کرده که انتظار داشته باشیم دعوت نکردن از بازیکنان تیم سرحال لیگ برتر که شانس قهرمانی اش خیلی خیلی زیاد است هم شوخی باشد؟ 

حالا دو راه می ماند. اینکه کی روش دست از این لجبازی با برانکو بردارد و بازیکنان پرسپولیس را دعوت کند. به این دلیل ساده که کی روش با برانکو مشکل دارد، بازیکنان پرسپولیس چه گناهی کرده اند؟ مگر آنها ادعا کرده اند که پس از اردوهای تیم_ملی سه کیلو چاق می شوند؟ از سوی دیگر، برانکو هیچ وقت از کی روش عذرخواهی نمی کند. او به همان مصاحبه حمایتی با سایت باشگاه پرسپولیس بسنده کرده است اما راه دوم این است که اگر کی روش پرسپولیسی ها را دعوت نکند، به احتمال زیاد گزینه کنار گذاشتنش روی میز فدراسیون فوتبال قرار می گیرد و اتفاقا این بار به نظر نمی رسد وزارت ورزش و جوانان، مخالفتی با کنار گذاشته شدن کی روش داشته باشد. ماجراهای غرامت گرفتن و یا غرامت دادن کی روش هم آن وقت سوژه جدیدی است که خوراک رسانه ها می شود.
 مصاحبه های امروز کی روش با رسانه های پرتغالی به خوبی وضعیت بحرانی را نشان می دهد اما در نهایت باید تا 20 اسفند 95 صبر کرد و دید لیست نهایی تیم_ملی، قرمزها در خود می بینید یا اینکه مرغ کی روش همچنان یک پا دارد!

چیا فوادی

بازیکنان پرسپولیس

تیم ملی

چیا فوادی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی