اطلاعیه فدراسیون فوتبال / تا سرحد امکان از پاسخگویی رسانه ای به اظهارنظرهای شخصی خودداری می کنیم

اطلاعیه فدراسیون فوتبال / تا سرحد امکان از پاسخگویی رسانه ای به اظهارنظرهای شخصی خودداری می کنیم


فدراسیون فوتبال با احترام کامل به افکار عمومی ملت شریف ایران و اهالی خانواده بزرک و خدوم رسانه ، به منطور حفظ آرامش فضای فوتبال کشور و تمرکز بر موفقیت تیم ملی ، تا سرحدامکان از پاسخگویی رسانه ای به اظهار نظر های شخصی خودداری خواهد نمود!
به گزارش پیروزی دیلی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان و همدردی با خانواده های داغدار اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود. 
موفقیت های متعدد فوتبال کشور در عرصه های مختلف ملی و بین المللی در سال 1396 مرهون زحمات همه اشخاصی است که خالصانه در حوزه های مدیریتی، فنی، پزشکی، داوری و غیره در سطوح مختلف فدراسیون، سازمان لیگ، هیات های فوتبال و باشگاه ها خالصانه و مجدانه تلاش کرده اند. در همین راستا، حمایت های مردم شریف، مسولین و پیشکسوتان کشور و همراهی رسانه های گروهی، شایسته تقدیر می باشد. 
در خصوص مسایل مطرح شده در روزهای اخیر نیز اگرچه مبادی مختلف، خصوصاً مجمع عمومی، هیات رییسه، بازرسی قانونی و حسابرس مستقل به اتکاء ظرفیت های قانونی موجود، نظارت کافی را بر عملکرد مدیران فدراسیون اعمال می نمایند اما در عین حال و از آنجا که پاسخگویی و مسولیت پذیری از اهم سیاست های فدراسیون می باشد لذا از کلیه پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، مدیران و سایر اشخاصی که از وقوع هرگونه تخلف احتمالی ولو کوچک و اندک ، در هر یک از بخش های فدراسیون، سازمان لیگ ، هیات ها و باشگاه ها مطلع هستند دعوت می نماید که مدارک و مستندات موجود در این خصوص را به تشخیص و صلاحدید خود، نزد هر یک از مراجع صالح و قضایی به رسیدگی، ارایه و گزارش نمایند و فدراسیون فوتبال نیز وظیفه قانونی خود می داند تا پاسخگوی جزء به جزء سوالات و گزارش های مطروحه در مراجع صالح باشد . همچنین در صورت ارایه این گزارشات به فدراسیون فوتبال، کلیه بخش های مرتبط اعم از کمیته اخلاق ، کمیته انضباطی و حراست ، موضوع مطروحه را پیگیری و رسیدگی نموده و نتیجه آن به اطلاع ذیربط خواهد رسید. 
فدراسیون فوتبال با احترام کامل به افکار عمومی ملت شریف ایران و اهالی خانواده بزرگ و خدوم رسانه، به منظور حفظ آرامش فضای فوتبال کشور و تمرکز بر موفقیت تیم ملی، تا سر حد امکان از پاسخگویی رسانه ای به اظهار نظر های شخصی خودداری خواهد نمود. 
در انتها، خدمات و نظرات همه دلسوزان واقعی فوتبال را ارج نهاده و استفاده از انتقادات سازنده ایشان را اولویت مهم برنامه های خود می داند. 
آنچه در صدور این اطلاعیه جای سؤال دارد این است که چرا حالا و پس از گذشت یک هفته از حضور محمدرضا ساکت بجای تاج مقابل علی کریمی در مناظره نود که به اهانت سرمربی تیم ملی به یکی از اسطوره های فوتبال ملی ایران منتهی شد ، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است تا از پاسخگویی رسانه ای به ابهامات ایجاد شده نزد افکار عمومی در رسانه ملی کشور از سوی طرفین مناظره ای که یکسوی آن نماینده رسمی فدراسیون فوتبال بود ، خودداری کند؟ این درحالی است که علی کریمی با انبوهی از سؤالات و مدارک قابل ارائه و بنظر مستدل در مقابل ساکت در سیمای جمهوری اسلامی ایران که یکی از رسمی ترین ارگانهای کشور است ، حاضر شده بود و به تعبیر کارشناسان ، دبیر کل فدراسیون نتوانست ذهن مخاطبین را با پاسخ ها و بعضا سکوت و لبخندهای خود اقناع کند. و همین امر به زعم ما ادعاهای انجام شده را از دایره تعریف یک اظهار نظر صرفا شخصی خارج کرده و با تبدیل شدن به خواست عمومی ، بدون طرح در مراجع ذیصلاح قانونی نیز قابل پاسخگویی است. 

فدراسیون فوتبال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی