تاج رییس اما کیروش رییس تر؟ / علامت سؤال جدی مقابل اقتدار تاج و استقلال ارکان قضایی فدراسیون

تاج رییس اما کیروش رییس تر؟ / علامت سؤال جدی مقابل اقتدار تاج و استقلال ارکان قضایی فدراسیون


رفتارهای عجیب کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این شائبه را ایجاد کرده که هرجا سخن از شاگردان کیروش است گویی ترس از کیروش بیداد! به راه می اندازد.
 
حسن زاده بصورت غیر معمول و خارج از عرف یکباره راه گم می کند و بدون برنامه قبلی سر از تمرین تیم ملی در می آورد ، کیروش برافروخته اعتراض می کند و او را بیرون می کنند ، سرمربی تیم ملی در مصاحبه خود پیگیری حقوق عقب افتاده اش را از رییس برقراری نظم و انضباط در فوتبال طلب می کند! ، فردای آن روز رأی تخلفات دربی ۸۵ بعد ده روز وقفه دفعتا صادر می شود ، حتی شجاع خلیل زاده برای هول دادن بازیکن حریف محرومیت دشت می کند و درکمال تعجب همگان در رأی دو مرحله ای صادره از سوی کمیته انضباطی ، حسن زاده برای تخلف شوت کردن توپ به سمت مهمترین شخصیت حاضر در میدان یعنی داور و شاخ به شاخ شدن وریا غفوری با بیژن حیدری که کمترین جریمه آن ۶ ماه دوری از میادین فوتبال است ، دریغ از حتی محرومیتی معادل محرومیت خلیل زاده ، تنها به اخطار کتبی به این بازیکن ملی بسنده می کند ، حسن زاده حضور خود در محل تمرین ملی پوشان را به گذران اوقات فراغت محدود خود! ربط می دهد ، تاج مصاحبه می کند که حقوق کیروش فقط سه روز عقب افتاده است نه سی بار! و کیروش که حالا عصبانیتش فروکش کرده از بیخ و بن اعتراض به عدم پرداخت دستمزد خود را تکذیب و چنین کاری را کسر شأن خود عنوان می کند و ... هنوز ترکش های رأی محیرالعقول حسن زاده توسط هواداران سرخآبی و سرمربی سرخ ها و بزرگ و کوچک دو باشگاه دست به دست می شود و از غش کردن حسن زاده به سمت رنگ مقابل سخن گفته می شود غافل از سفید بودن رنگ پیراهن ورزشی وریا غفوری در تعطیلات آزار دهنده لیگ برتر به لطف برنامه غیرحرفه ای کارلوس! که بارها از مضررات آن گفته ایم و گفته اند. 
کمی فلش بک بزنیم! در یک زمان بصورت واقعا خودجوش از صغیر و کبیر و متخصص و غیر متخصص همه در نقش مصلح جامعه و وزیر بهداشت و درمان و آموزش ترک دخانیات ظاهر می شوند و یک فیلم دوسال تاریخ گذشته از محسن مسلمان و عکسی جدید از وریا غفوری ـ بازهم وریا غفوری؟ ـ می شود نقل مجلس بزرگان در کمیته اخلاق و البته یکی از چندین تم متلک پرانی های عادل فردوسی پور در گزارشش در دربی ۸۵ که گفت خوبه قلیون نمی تونند بیارن ورزشگاه که پرت کنند سمت بازیکن! مسلمان بعد حضور در کمیته اخلاق بنظر خیلی سفارشی و شیک ، توبه نامه اینترنتی منتشر می کند و ابراز ندامت کرد ولی هیچکس عکس العملی از شاگرد کیروش نه دید و نه سراغ دارد! 
قرار بود از سوی فدراسیون تاج! گزارشی مبسوط حاوی نتیجه بررسی های شبانه روزی و بی وقفه دوستان بر روی پرونده طارمی به وزیر داده شود. عجیب آنکه بجای تشکیل کمیته ای از نخبگان و متخصصین حقوق داخلی و بین الملل و عقد قرادادها و نماینده دو باشگاه ریزه اسپور و پرسپولیس و هرکه باید می بود و نبود! بررسی به کمیته اخلاق سپرده شد و خب مهدی طارمی در آن کمیته اخلاق حاضر شد و بصورت خودجوش آنگونه عمل کرد که بنظر می رسد کارلوس از او انتظار داشت! اقرار به تقصیر نزد مقامات دادگاه عالی ورزش و به جان خریدن ۴ ماه محرومیت جهت ضربه نخوردن تیم ملی تحت هدایت کیروش در جام جهانی ، بی توجه به محرومیت پرسپولیس نگون بخت که گفته می شود یک کار تیمی بی نقص حاصل رفت و برگشت طارمی و بذل و بخشش اطلاعات توسط چند فرد خاص مانند آن عزیز حاضر در دورهمی اخیر برخی بازیکنان در منزل ناجی افسانه ای پرسپولیس! بوده است. 
از این دست مثال ها زیاد است. احضار مسلمان دور از تیم ملی به کمیته اخلاق بابت انتشار عکس شیطنت آمیز از او در محیطی ورزشی عمومی با یک خواننده و چشم پوشی کمیته مذکور از عکس منتشر شده دو بازیکن وقت تیم ملی ، امید ابراهیمی و خسرو حیدری در کنار همان خواننده از مجموعه عکس های جشن تولدش زیر سقف منزل وی! دعوت شدن احسان حاج صفی به تیم ملی پس آن تابوشکنی و حضورش به همراه مسعود شجاعی مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس تنها پس از منتشر کردن یک پست ساده عذرخواهی در صفحه شخصی اش و ادعای جالب رسانه های کیروش مبنی بر اشک ریختن این دو بازیکن در پایان آن مسابقه! و عدم دعوت از مسعود شجاعی که نه تنها پست عذرخواهی از وی سراغ نداریم بلکه بنظر در آن موقع به کار کیروش نمی آمد وگرنه او هم چون حاج صفی بدون توجه به احساسات جریحه دار شده ملت زخم خورده از رژیم سفاک صهیونیستی به تیم ملی باز می گشت. 
تمامی اینها و بسیاری دیگر ، علامت سؤال بزرگ و جدی را مقابل اقتدار تاج و استقلال ارکان قضایی فدراسیون قرار داده است که آیا واقعا هرجا پای یکی از شاگردان مدنظر سرمربی تیم ملی در میان باشد باید شاهد بروز عملکردی اینگونه از سوی کمیته اخلاق و انضباطی و مشابه با آنچه در مورد دو تخلف با کمترین فاصله زمانی از سوی وریا غفوری روی داد یا برخوردهای مطابق سلیقه کیروش که با حاج صفی ، طارمی ، حیدری و ابراهیمی از سوی ارکان قضایی فدراسیون سر زد ، باشیم یا اینها صرفا یک شائبه بیش نیست؟ 

تاج

کیروش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی