تاج:ملاک ملی پوش شدن؛بهترین بودن است

تاج:ملاک ملی پوش شدن؛بهترین بودن است

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که انتخاب بازیکنان تیم ملی هماننده دوره قبل با استفاده از بهترین های لیگ برتر انتخاب و در اختیار تیم ملی قرار می گیرند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، مهدی تاج، در حاشیه مراسم معارفه رئیس جدید بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به نزدیک شدن آغاز دور برگشت رقابتهای مقدماتی جام جهانی روسیه و بازی برابر قطر با تاکید به حضور قدرتمند تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات، گفت: انتخاب بازیکنان تیم ملی همانند دوره قبل است و بهترین های لیگ انتخاب و در خدمت تیم ملی فوتبال خواهند بود. 

وی در ادامه افزود: در انتخاب بهترین ها از باشگاههای لیگ برتر، هیچ تیمی برای ما اعم از استقلال، پرسپولیس و سایر باشگاههای دیگر فرق نخواهد داشت و ملاک، بهترین بودن بازیکنان است. رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تیم ملی فوتبال در این دوره بیش از هر چیز، نیاز به آرامش ، وحدت و هماهنگی دارد تا مانند دوره قبل، با موفقیت این مرحله را نیز پشت سر گذاشته و با بهترینها و سربلندی وارد جهانی شویم.

بازیکنان پرسپولیس

تاج

تیم ملی

علی کاوه :
۸ اسفند ۹۵
بنام خدا
برداشت من از صحبت های آقای تاج این است:
ایشان توان تغییر دادن نظرکیروش را ندارد
و لیست تیم ملی بدون پرسپولیس ها اعلان و اردو برگزار خواهدشد.و در نهایت تاج خواهد گفت این ها که دعوت شده اند بهترین های ایران هستند و باید دید اول چه کسی برخلاف قول و قرارمان عمل کرد.ما یک برنامه داشتیم که همه تیم ها موافقت کردند حالا اگر اعتراضی هست باید مکتوب می گفتند تا ما هم مکتوب جواب بدهیم.
این مطالب را با لهچه آقای تاج بخوانید
اینها تکیه کلام های ایشان در این مدت بوده وهست
بارها به برانکو در برنامه ای زنده رادیو وتلویزیونی تاخت
اما یک کلمه از بیانیه ها و رفتار زشت وزننده کیرروش نگفت
تیم کیروش گه دیگر تیم ملی نیست
تیم دلخواه کیروش وتاج هست
متاسفم بریا تیم منتخبی که سرپرستش تاج باشد و مربیش کیروش
عجب صبری خدا دارد
بهنام :
۷ اسفند ۹۵
به این میگن یک لفاظی شیک برای فرار رو به جلو فدراسیونی که به صورت ملوک الطوایفی اداره بشه میشه همین در این مجموعه هر کسی ساز خودش رو میزنه نه اقتداری می بینیم نه تصمیمات گروهی و دلگرم کننده ، گرفتار قحط الرجال شدیم .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی