تاج، کفاشیان و اسدی هنگام سخنرانی رئیس فدراسیون رژیم صهیونیستی، کنگره فیفا را ترک کردند

تاج، کفاشیان و اسدی هنگام سخنرانی رئیس فدراسیون رژیم صهیونیستی، کنگره فیفا را ترک کردند

تاج، کفاشیان و اسدی هنگام سخنرانی رئیس فدراسیون رژیم صهیونیستی، کنگره فیفا را ترک کردند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، پایتخت کشور بحرین با تلاش‌‌ها و رایزنی‌های شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبان کنگره سالانه فدراسیون جهانی فوتبال است.

 مهدی تاج و علی کفاشیان، رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال به همراه علیرضا اسدی، دبیرکل این مجموعه ابتدای هفته گذشته برای شرکت در کنگره سالانه فیفا عازم منامه شده بودند و امروز (پنج‌شنبه) هم در محل برگزاری مراسم حضور داشتند. 

 در ماه‌های گذشته فلسطین به حضور 6 تیم از رژیم اشغالگر قدس در انجمن فوتبال این کشور و همچنین مشکلاتی که این رژیم برای میزبانی مسابقات این کشور ایجاد می‌کند، اعتراض داشته است. به همین منظور سران فیفا رسیدگی به این اختلاف را در دستور کار کنگره سال 2017 قرار داده بودند. اتفاقی که باعث شد نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در تماس با فیفا مقدماتی را فراهم کند که این موضوع از دستور جلسه کنگره خارج شود.

 با این وجود روز گذشته رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین به مشکلاتی که رژیم اشغالگر قدس در فوتبال این کشور در سال‌های اخیر ایجاد کرده‌اند در سخنرانی خود در حضور اعضای کنگره اعتراض کرد. 

 پس از او هنگامی که قرار شد رئیس فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس توضیحات خود را پیرامون این موضوع پشت تریبون ارائه بدهد، مهدی تاج، علی کفاشیان و علیرضا اسدی، مقامات فدراسیون فوتبال ایران، سالن را به نشانه اعتراض ترک کردند. مسئولان فوتبالی کشورهای لبنان، سوریه، عراق و چند کشور دیگر هم بعد از مدیران فوتبال ایران این اقدام را انجام دادند. 

 گفتنی است فیفا در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک در یک کمیسیون ویژه به اعتراض فلسطینی‌ها رسیدگی کند.

ایران-چین

تاج

کفاشیان

کنگره فیفا

حامد خاکی :
۲۱ ارديبهشت ۹۶
بعد خوده فلسطینی ها سالن رو ترک نکردن؟!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی