تاج: با اشتباهات احتمالی داوران برخورد قاطع خواهد شد

تاج: با اشتباهات احتمالی داوران برخورد قاطع خواهد شد

نشست تاج با دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس و سخنگوی کمیته داوران امروز(شنبه) در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست، مهدی تاج با تاکید بر ضرورت استفاده از داوران شایسته درهفته‌های پایانی لیگ برتر و لیگ یک، افزود: در این مقطع حساس از فصل، باید روند قضاوت‌ها به شکل مطلوب پیش برود و در نهایت با حفظ و حفاظت از کیان داوران برتر، لازم است با اشتباهات احتمالی برخورد قاطع صورت پذیرد. این فرآیند باید به اطلاع عموم هم برسد و در نهایت جامعه فوتبال با طیب خاطر و آرامش کامل، نظاره گر مسابقات حساس باقیمانده در لیگ برتر و لیگ یک باشند. 

 وی افزود: کمیته داوران در روز برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک در هفته‌های باقیمانده، ستاد مستقر در فدراسیون را تشکیل خواهد داد تا به شکل منظم کلیه فعل و انفعالات مرتبط را قبل، حین و پس از بازی‌ها زیر نظر بگیرد. ضمن اینکه بحث بازبینی کلیه مسابقات هم طبق برنامه پیش خواهد رفت.

 رئیس فدراسیون فوتبال همچنین از دبیرکل فدراسیون بابت برگزاری نشست‌های ویژه با کمیته اخلاق، کمیته انصباطی، حراست، مسولین برگزاری و سایر نهاد‌های ذیصلاح در هفته‌های گذشته تقدیر به عمل آورد و بر برگزاری این جلسات در هفته‌های آینده به صورت منظم تاکید کرد.

تاج

لیگ برتر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی