تاج: بحث کنار رفتن ما از رقابت‌های آسیایی مطرح نیست

تاج: بحث کنار رفتن ما از رقابت‌های آسیایی مطرح نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث کنار رفتن ایران از رقابت‌های آسیایی مطرح نیست و ما امیدواریم که مصوبه کمیته مسابقات AFc در هیات رئیسه هم تصویب شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گویی درباره جلسه برگزار شده در کمیته مسابقات AFC و تصمیماتی که در این باره گرفته شد، اظهار داشت: حضور ما در این جلسه دفاع از فوتبال بود و توضیحاتی را درباره امنیت کشورمان در پیکارهای آسیایی و جایی که کشورهای کره، چین، عراق، استرالیا و ... به کشورمان آمده بودند دادیم و در این جلسه منطق ایران و قطر را پذیرفتند به خصوص اینکه ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه محسوب می‌شود.


وی درباره اینکه در صورت عدم تصویب حضور کشورهای عربستان و امارات به ایران و بالعکس، آیا ایران از پیکارهای آسیایی کنار خواهد کشید، گفت: در صحبت‌هایی من گفته بودم که این احتمال وجود دارد که این اتفاق رخ دهد؛ اما این احتمال کم است. کمیته مسابقات صراحتا رای به بازی رفت و برگشت در کشورها از جمله ایران داده و تبصره و قید و استثنا هم در آن دیده نمی‌شود. ما می‌گوییم که حرف‌مان حق است و قبلا کمیته مسابقات AFC دو سال پیش رای داده بود که مسابقات تیم‌های ایرانی و عربستانی در خارج از کشورها برگزار شود اما امسال اینگونه نیست و مسیرخوبی را رفته است و ما امیدوار هستیم در جلسه هیات رئیس که کفاشیان به عنوان نماینده ایران در آن جلسه حضور خواهد داشت این موضوع به تصویب نهایی برسد.


تاج افزود: من گفتم که در صورتی که عربستانی‌ها بخواهند در مقابل رای هیات رئیسه بایستند و بخواهند از این مسابقات کنار بکشند اقدام متقابل هم برای این موضوع برای ما وجود دارد و اصلا ابتدا بحث کنار کشیدن ما مطرح نیست.


رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود، نفت تهران به عنوان یکی از 4 نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است، گفت: هر 4 باشگاه کشورمان که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، بدهی‌شان مشخص شده و مکلف هستند که بدهی خود را تسویه کنند که بیشتر این موارد رخ داده است و برخی هم به کمیته تعیین وضعیت منتقل شده است و اگر به تیم‌ها تکلیف شود بدهی خود را بپردازند باید این کار را انجام دهند. در حال حاضر تا آنجا که من مطلع هستم هیچ تیمی از ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده است.

تاج

لیگ قهرمانان آسیا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی