تاج: دایی علاقه زیادی به جوان‌گرایی دارد/ ارزیابی ما از تیم جوانان مثبت است

تاج: دایی علاقه زیادی به جوان‌گرایی دارد/ ارزیابی ما از تیم جوانان مثبت است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بحث تیم فوتبال جوانان ارزیابی ما مثبت است.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیمهای ملی فوتبال ساحلی و تیم فوتبال جوانان کشورمان عنوان کرد: برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم. در جمع ما تیم ملی فوتبال ساحلی حضور دارد که یکی از آن 5 ستاره معروف فیفا را کسب کرده است. به دایی، اسطوره فوتبال ایران و آسیا هم خیر مقدم می‌گویم. من با ایشان در زمان حضورش در سرمربیگری تیم ملی هم کار کردم و می‌دانم او علاقه زیادی به جوانگرایی دارد. در همین تیم فوتبال جوانان و تیم نوجوانان بازیکنان زیادی از سایپا حضور دارند.



وی افزود: امیدوارم تیم ساحلی نتایج خوبی در مسابقات بگیرد. حضور اوکتاویو را هم به فال نیک میگیرم. در بحث تیم جوانان ایران هم ارزیابی ما مثبت است. این مراسم بدرقه را در گذشته هم داشتهایم و حس خوبی نسبت به این نشست‌ها دارم.


تاج خاطرنشان کرد: امروز همره با چمنیان جلسهای با وزیر ورزش داشتیم. قرار شد در آینده جلسه‌ای با حضور ایشان و اعضای 5 تیم صعود کرده به جام جهانی برگزار کنیم تا از این تیم‌ها تقدیر صورت گیرد.    

تاج

علی دایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی