تاج: در مورد حق پخش و درآمدزایی به تصمیمات قابل ملاحظه‌ای رسیدیم/ کی‌روش فردا به روسیه می‌رود

تاج: در مورد حق پخش و درآمدزایی به تصمیمات قابل ملاحظه‌ای رسیدیم/ کی‌روش فردا به روسیه می‌رود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه با باشگاه‌ها به تصمیمات قابل ملاحظه‌ای در مورد حق پخش و درآمدزایی رسیده‌ایم.
به گزارش پیروزی دیلی،‌مهدی تاج در مورد حضورش در جلسه باشگاه‌ها اظهار داشت: باشگاه‌ها هم از من و هم از سازمان لیگ دعوت کرده بودند. در این جلسه در مورد درآمدزایی و حق پخش کلی بحث شد و به تصمیمات قابل ملاحظه‌ای رسیدیم. اولویت اول همه باشگاه‌ها و فدراسیون صدا و سیماست و امیدواریم تعامل کنیم. اگر این اتفاق نیفتد باید تبلیغاتی برای پخش مسابقات بگذاریم.

 وی در مورد سمت‌های ساکت در فدراسیون گفت:‌ما در این مورد بیانیه دادیم و از رسانه‌ها خواستیم که اطلاعات بیشتری کسب کنند. ساکت قبل از این مسئولیت رئیس دفتر حوزه ریاست فدراسیون را در اختیار داشت اما الان دبیرکل است و وقتی حکم دبیرکلی برای فردی می‌زنند کلی کارهای اجرایی و دپارتمان‌ها زیر نظر او قرار می‌گیرد.در فیفا و AFC هم دبیرکل رئیس کارهای اجرایی است. 

 رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فقط رئیس دفتر من نمی‌توانست زیر نظر دبیرکل باشد که یک نفری را برای این کار منصوب کردیم. تاج در مورد اینکه کی‌روش فردا به روسیه می‌رود یا خیر، گفت:‌ بله او فردا می‌رود.

تاج

حق پخش تلویزیونی

کی روش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی