تاج: همه چیز مهیای برگزاری شهرآورد ۸۵ است

تاج: همه چیز مهیای برگزاری شهرآورد ۸۵ است

رییس فدراسیون فوتبال از نقش نیروی انتظامی در برگزاری کلیه مسابقات فوتبال در سطح کشور به نیکی یاد کرد و برگزاری مسابقات بدون حضور نیروی انتظامی را عملی ندانست.
به گزارش پیروزی دیلی،  مهدی تاج در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های فوتبال در کلیه سطوح در کشور بدون حضور نیروی انتظامی اصلا عملی نیست و حضور آن‌ها موجبات برقراری نظم، امنیت و آرامش را در استادیوم‌ها حاکم کرده است.

 رییس فدراسیون فوتبال گفت: زحمات نیروی انتظامی در قبال برگزاری مسابقات در کنار فدراسیون فوتبال واقعا قابل تقدیر است و هیچ شکی نیست که برنامه‌ریزی آن‌ها به بهبود شرایط برگزاری مسابقات از لیگ برتر تا دسته‌های پایین‌تر کمک کرده است. 

 تاج گفت: با همکاری حراست وزارت ورزش و جوانان مراسم تقدیر از عوامل و برقرار کنندگان نظم و امنیت رقابت‌های فوتبال را برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری شایسته شهرآورد ۸۵ پایتخت هم انجام شد. 

 رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه همه چیز مهیای برگزاری شهرآورد ۸۵ پایتخت است که امیدوارم نمایش زیبا از فوتبال را شاهد باشیم.

تاج

دربی 84

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی