تاج: کی‌روش در تیم ملی خواهد ماند/مقرر شد 50 هزار بلیت برای دیدار ایران بفروشیم

تاج: کی‌روش در تیم ملی خواهد ماند/مقرر شد 50 هزار بلیت برای دیدار ایران بفروشیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مشکلی برای ادامه همکاری با کی‌روش نداریم و قرار شد در جلسه‌ای که با او داشتیم سایر تیم‌های ملی زیر نظر سرمربی تیم ملی بزرگسالان کار کنند.


به گزارش پیروزی دیلی، مهدی تاج که برای دیدار ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده است، اظهار داشت: 2 شب پیش با کی‌روش جلسه مفصلی داشتیم و قرار شد همه تیم‌های ملی در سایر رده‌های سنی نیز زیر نظر کی‌روش کار کنند.

تاج در مورد اینکه آیا کی‌روش بعد از صعود تیم ملی تا جام جهانی در تیم ملی می‌ماند یا خیر‌،‌گفت: مشکلی برای ادامه همکاری نیست و او در تیم ملی خواهد ماند. ضمن اینکه ساختمانی که در حال حاضر برای تیم‌ ملی در مرکز تیم‌های ملی وجود دارد به بخش‌های مختلف مجهز شده تا سایر تیم‌های ملی نیز در این ساختمان مستقر و زیر نظر کی‌روش کارهای خود را انجام دهند.

وی در مورد اینکه آیا پیروانی سرمربی تیم امید شده است یا خیر،‌ گفت: مصوباتی را در هیأت رئیسه داشتیم اما بعد از جلسه با کی‌روش در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بلیت فروشی دیدار ایران و ازبکستان یادآور شد: قیمت بلیت طبقه بالا 10 هزار تومان و طبقه پایین 15 و 20 هزار تومان است ضمن اینکه قرار است 60 هزار بلیت بفروشیم اما در ادامه مقرر شد تعداد آن را به 50 هزار بلیت برسانیم. درهای استادیوم فعلا بسته است و شرایط ویژه امنیتی برای این بازی وجود دارد و همه بازرسی می‌شوند.

تاج گفت: از رؤسای فدراسیون‌های قبل تجلیل خواهد شد و در صورت صعود به جام جهانی برنامه‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

تاج

کی روش

علیرضا هادیان :
۲۲ خرداد ۹۶
فکر کنم بعد بازی آقای تاج بگوید مقرر شده بود ۳۰ هزار تا بلیط بفروشیم ولی فکر کنم سامانه اشتباها سقف ۴۰ هزارتا را ثبت کرده بود. کاش امشب این کابوس ایران یعنی کیروش با صعود تیم ملی کشورم تمام شود! گل نخوردیم ولی فقط تاکنون ۶ تا گل زدیم و این فقر گلزنی برای ایرانی که یک زمانی با محمد مایلی کهن ۶ تا فقط به کره می زد فاجعه است. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی