تاخت و تاز پرسپولیس لیگ هفدهم در خارج از خانه؛ سرخپوشان و ثبت یک رکورد دیگر

تاخت و تاز پرسپولیس لیگ هفدهم در خارج از خانه؛ سرخپوشان و ثبت یک رکورد دیگر

تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل گذشته تیمی غیرقابل مهار بود، در این فصل در بازی های خارج از خانه نتایج فوق العاده ای کسب کرده و بهترین آمار را تا این هفته به جا گذاشته است.

به گزارش پیروزی‌دیلی، پرسپولیس در پنج بازی خارج از خانه که در لیگ هفدهم برگزار کرده، به نتایج بسیار درخشانی دست یافته و توانست به بهترین رکورد خود در لیگ برتر دست یابد. سرخپوشان در دیدارهای خارج از خانه در این فصل به ۴ برد و یک مساوی دست یافته اند که در تاریخ لیگ برتر این آمار، بهترین عملکرد پرسپولیس در پنج بازی متوالی خارج از خانه در طول یک فصل به حساب می آید. کسب ۱۳ امتیاز از این پنج بازی که با ۱۳ گل زده و ۴ گل خورده به دست آمد، حدنصاب جدیدی را برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس و بازیکنان این تیم به ثبت رساند تا به لطف پیروزی های خارج از خانه، سرخپوشان در این فصل هم از مدعیان اصلی و جدی کسب قهرمانی باشند.


تا پیش از این، بهترین آمار پرسپولیس در پنج بازی متوالی خارج از خانه در لیگ پانزدهم رقم خورد که شاگردان برانکو در پنج بازی آخر فصل توانستند به ۴ برد و یک مساوی دست یابند اما در آن مقطع پرسپولیس ۱۰ گل زده و ۴ گل خورده داشت که همین امر باعث شد تا پنج بازی ابتدایی این فصل در خارج از خانه، بهترین عملکرد سرخپوشان در تاریخ لیگ برتر باشد.

برانکو

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی