تارتار: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی شود/ کاری به نام‌ها نداریم

تارتار: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی شود/ کاری به نام‌ها نداریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جم در مورد دربی پایتخت گفت: پرسپولیس شرایط فنی بهتری دارد و می‌تواند برنده دربی شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، مهدی تارتار که امروز برای تماشای پرسپولیس و نفت به ورزشگاه آمده بود گفت:‌ پرسپولیس محبوب من است امروز به ورزشگاه آمده‌ام تا بازی این تیم را ببینیم البته از پنج بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل دو دیدار ما مقابل پرسپولیس و نفت برگزار می‌شود به همین این دو مسابقه با نظاره کردم.


وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس برای او کری‌خوانی کردند، عنوان کرد: خدا را شکر شرایط ما خوب است بنده کوچک همه هستم و قلباً هواداران پرسپولیس را دوست دارم و خودم هم هوادار این تیم هستم.


سرمربی پارس جم در رابطه با اینکه توانست تیم امیر قلعه‌نویی را ۳ بر صفر شکست دهد، تصریح کرد: کاری به اسم‌ها نداریم. ما تا به اینجا عملکرد خوبی داشتیم و انتظار دیده شدن داریم حفظ تیم در این مکان و جایگاه بسیار سخت است. 


وی در مورد در پیش بودن دربی پایتخت گفت: پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد آنها شرایط فنی‌شان بهتر است و امیدوارم این اتفاق در روز بازی هم رخ دهد. 


تارتار در ادامه در مورد اینکه آیا بازیکنانش به تیم ملی دعوت خواهند شد، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم بارها گفته‌ام بازیکنان ما لیاقت حضور در تیم ملی را دارند امروز هم با یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش صحبت کردم و خواستار شدم بازیکنان ما را بیشتر ببینند و او هم اعلام کرد این کار را انجام می‌دهند.

تارتار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی