تازه ترین توضیحات عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی درباره پیشنهادات خارجی آقای گل

تازه ترین توضیحات عبدالصمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی درباره پیشنهادات خارجی آقای گل

وکیل مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعی این بازیکن توضیحاتی ارائه کرد.


به گزارش سایت پیروزی دیلی، عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعیت این بازیگن گفت: عصر امروز نشستی یکساعته با مدیران باشگاه داشتم. در خصوص وضعیت مهدی طارمی آخرین موارد را منتقل کردم .

بر اساس این آخرین موارد اتفاق تازه ای رخ نداده است. باشگاه هم به من ابلاغ کرد که حسب تصمیمات هیات مدیره، بر اساس توافقاتی که قبلا صورت گرفته بود مهدی به مدت ١٤ روز و از روز ٣٠ خرداد که زمان آغاز تمرینات بوده می توانست با بررسی پیشنهادات، با تحقق خواسته مالی باشگاه شرایط جدایی و ترنسفر به اروپا را فراهم سازد.او در این مدت اجازه داشته در تمرینات حضور نداشته باشد. 

در نشست دیروز هم بر همین مبنا فرجه ای ٤٨ ساعته برای تعیین تکلیف نهایی تعیین شد که این ٤٨ ساعت یا همان ١٤ روز مقرر ، فردا خاتمه می یابد. تا این لحظه اتفاق خاصی رخ نداده است.

طارمی

عبدالصمد ابراهیمی

پرسپولیس

حسین :
۱۲ تیر ۹۶
یادمه وقتی فرشاد پیوس از پرسپولیس رفت گفتم دیگه فاتحه گلزنی رو باید بخونیم
ولی اونقدر گلزن اومد که ماها الان تعداد گل زده اونها از دستمون در رفت و در عین حال غیرتی داشتن بسیار بیشتر از اینها 
بخدا اینهمه توپی که به طارمی میدن بچه ها رو اگه به کرملاچعب یا علیپور یا منشا یا امیری بدن تعداد گل زدشون از 30 هم تجاوز میکنه 
من نگران هیچکس نیستم ،تا برانکو و علی پروین و علی کریمی و علی دایی و ... هستن 
پشتوانه باشگاه ما اسطوره ها و تماشاگرامون هستن
یاعلی
Ali :
۱۱ تیر ۹۶
ایشالله که بمونه من که نذر کردم بمونه خداوکیلی کاشکی میدونست چقدر فکرو ذهن ما درگیر این موضوعه .  بخدا دیگه مغز سرمون دردگرفت ازبس فکرکردیم به این جریانات . کاشکی یه دقیقه فقط خدا احوالات درونی  مارو نشونشون میدادمیفهمیدن چی تو ذهنو قلب ما میگزره . 
Eyni Saeed :
۱۱ تیر ۹۶
چیزی ک از قبل مشخص بود این ترانسفر پایانی نداشت ک بسود طارمی باشه و خود باشگاه هم اینو بهش مذکر شده بود ک تو این مصاحبه وکیل طارمی وضعیت رو روشن کرد... ولی چیزی ک مشخص نبود شروع تمرین ها با دیگر بازیکن ها و ملی پوشان و آمادگی بدنی طی بدنسازی ک انجام شد اون فرصت ۱۴ روزی ک باشگاه برای تعیین تکلیف طارمی داده بود از دست داد... حالا نقطه سر خط!!!! باز برگشتیم ب فصل قبل وقتی ک طارمی با رامین رضایان اون داستان ها رو درست کردن و رفتن ترکیه و بعد برگشت ب تیم ولی چ فایده فرصتهای بدنسازی قبل از شروع فصل رو از دست داد و این باعث شد تا مدتی از ترکیب اصلی خارج بشه ... در شرایطی ک امسال باید تو مرحله یک هشتم با الاهلی عربستان بازی سختی پیش رو هست کمانکه توی این شرایط ب بازی کنی مثل طارمی احتیاج هست و باید باشه!؟!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی