تبریک نماینده AFC به پرسپولیس و الهلال

تبریک نماینده AFC به پرسپولیس و الهلال

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازی پرسپولیس و الهلال، قهرمانی این دو تیم در رقابت‌های لیگ کشورهای خود را تبریک گفت.
به گزارش سایت پیروزی دیلی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نماینده بوتانی بازی پرسپولیس و الهلال که فردا به میزبانی تیم عربستانی در عمان برگزار می‌شود در جلسه با نمایندگان دو باشگاه، قهرمانی آنها را در لیگ‌های ایران و عربستان تبریک گفت. 

 گفتنی است؛ پس از آنکه تیم فوتبال پرسپولیس با 62 امتیاز در 27 بازی قهرمانی خود در لیگ برتر ایران، سه هفته مانده به پایان مسابقات را قطعی کرد، الهلال هم با 60 امتیاز در 24 مسابقه در دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ آن کشور، قهرمان آن رقابت‌ها شد. 

 یادآوری می‌شود تیم فوتبال پرسپولیس در قهرمانی‌های خود در سال‌های 50 و 52 رقابت‌های سراسری ایران جایگاه‌های اول و دوم در کسب حداکثر امتیاز ممکن را در کل ادوار این رقابت‌ها به خود اختصاص داد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در صورت کسب 6 امتیاز در دو بازی باقیمانده از این جهت به جایگاه دوم دست پیدا می‌کنند. این در حالی است که رکورد پرسپولیس در سال 50 با کسب 13 پیروزی در 14 بازی یعنی 93 درصد بازی‌ها تقریبا تکرار نشدنی به نظر می‌رسد.

afc

تبریک قهرمانی پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی