تثبیت عبدالله‌زاده در خط میانی تیم ملی

تثبیت عبدالله‌زاده در خط میانی تیم ملی

هافبک ملی‌پوش فولاد خوزستان برای سومین بازی متوالی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، کارلوس کی‌روش که همواره در لیست‌های بازیکنان مورد نظرش سورپرایزهایی داشته، در اردوی قبل احمد عبدالله‌زاده را به تیم ملی دعوت کرد و در سه دیدار تدارکاتی اخیر ایران، دو بار در ترکیب و یک بار به‌عنوان تعویضی از او بهره برده است.


عبدالله‌زاده که فعلا جانشین بازیکنانی مثل امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی و علی کریمی در پست هافبک دفاعی شده و در کنار سعید عزت‌اللهی بازی می‌کند، بعد از بازی 73 دقیقه‌ای برابر توگو و حضور تعویضی لحظات پایانی مقابل روسیه، شب گذشته مجددا از ابتدا در ترکیب ایران جای گرفت با این تفاوت که کی‌روش او را تغییر نداد و او را تا پایان مسابقه با پاناما در زمین گذاشته بود.


هافبک دفاعی فولاد که نمایش درگیرانه‌ای مقابل بازیکنان با قدرت بدنی بالای پاناما داشت و در برخی مواقع برای پایه‌گذاری حملات تا زمین حریف پیش‌ می‌رفت، در سومین بازی ملی خود مجددا عملکرد خوبی ارائه کرد و نشان داد می‌تواند رقیب سرسختی برای دیگر هافبک دفاعی‌های مطرح ایران باشد.

ایران-پاناما

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی