تحول در تعویض‌های برانکو؛ نسخه‌های شفابخش

تحول در تعویض‌های برانکو؛ نسخه‌های شفابخش

سه تعویض در دو دقیقه، ورقی که برمی‌گردد و حذف از آسیایی که جای خود را به امید می‌دهد. این اتفاق باید مربوط به یک مربی جسور باشد. قطعا در میان گزینه‌هایی که به ذهنتان می‌رسد جایی به برانکو نخواهید داد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، آن چیزی که از برانکو در این سال‌ها در ذهنمان مانده با اتفاقات بازی با الاهلی فرسنگ‌ها فاصله دارد اما این اتفاق افتاد. آن هم نه در یک بازی داخلی با تیم درجه دوم. در مرحله یک‌چهارم نهایی آسیا مقابل الاهلی. سه تعویض در دو دقیقه زمانی بیشتر عجیب می‌شود که آمار برانکو را پیش از این بازی بدانیم.


تنها در یک بازی این فصل و فصل گذشته، برانکو قبل از دقیقه هفتاد هر سه تعویض خود را انجام داده و آن بازی، بازی با سیاه‌جامگان به عنوان آخرین بازی فصل گذشته بود. مسابقه‌ای که یک بازی کاملا تشریفاتی محسوب می‌شد و پرسپولیس با تیم دوم خود به میدان آمد. به غیر از این بازی، در تمام بازیهای دیگر سرمربی پرسپولیس تعویض‌هایش را از دقیقه ۶۵ به بعد انجام می‌داد و بیشترین تعداد تعویض‌هایش هم در دقیقه ۸۸ و ۸۹ انجام شده، یعنی دقایقی که بیش از این که توجیه فنی و تاکتیکی داشته باشد برای وقت‌کشی بوده است. پس بازی پرسپولیس والاهلی، اولین بازی برانکو در سه فصل حضورش در پرسپولیس بوده که سه تعویض خود را پیش از دقیقه ۷۰ و در سه دقیقه انجام داده است.


در کل این فصل، با توجه به دست پر برانکو روی نیمکت، فصل جدیدی در تعویض‌های برانکو رقم خورده که قطعا اوج آن در بازی با الاهلی بوده است. به غیر از این بازی در ۵ بازی که از لیگ گذشته دو تعویض برانکو گل‌زده و پاس گل داده‌اند. کامیابی‌نیا سه دقیقه بعد از ورود به زمین مقابل تراکتورسازی گل زد و نعمتی ۴ دقیقه بعد از تعویض مقابل نفت تهران پاس گل داد. پیش از آن هم نعمتی در سوپرجام به عنوان یار تعویضی پنالتی گرفت. در بازی با الاهلی هم بازیکنان به میدان آمده یک تساوی بسیار ارزشمند برای پرسپولیس کسب کردند تا رویای ماندن در آسیا بسیار جدی شود.


یکی از ایرادهای بزرگ برانکو در هفته‌های اولیه حضورش در پرسپولیس تعویض‌هایش بود. تعویض‌هایی که لیگ پانزدهم امتیازات زیادی را از پرسپولیس در دقایق پایانی گرفت. اما این فصل با تقویت نیمکت و برطرف شدن این ضعف، برانکو پرسپولیس نه تنها از تعویض‌های سرمربی‌اش متضرر نشده که برگ برنده جدیدی پیدا کرده است و آمار بسیار خوبی در نیمه مربیان دارد.

برانکو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی