ترابی: یک روز استراحت داشتم اما دایی صلاح دید که بازی کنم/ پرسپولیس قهرمان شده است

ترابی: یک روز استراحت داشتم اما دایی صلاح دید که بازی کنم/ پرسپولیس قهرمان شده است

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: من فقط یک روز فرصت استراحت داشتم، اما سرمربی تیم صلاح دید که مقابل پرسپولیس بازی کنم.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی ترابی در پایان دیدار سایپا و پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. تیم ما در نیمه اول خیلی بهتر بود، اما در نیمه دوم به دلیل شرایطی بازی کمی عقب کشید. در نهایت مهم کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. ما خوب دفاع کردیم و ضدحملات خوبی هم داشتیم. حتی می‌شد که نیمه اول گل‌های بیشتری هم بزنیم. هدف ما کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و پرش خوبی در بالای جدول داشتیم. 

 وی در ادامه افزود: به نظرم پرسپولیس قهرمان شده است. این تیم امروز تلاش زیادی برای پیروزی کرد، اما تیم ما به ویژه در نیمه اول خیلی بهتر بازی کرد و برنده هم شدیم. 

 هافبک سایپا درباره مشکوک بودن گل اول تیمش گفت: من که چیزی ندیدم. به‌هرحال شرایط بازی است و چنین اشتباهاتی هم پیش می‌آید، درست همان چیزی که در بازی‌های قبلی علیه تیم ما رخ داده است. من هنوز آن صحنه را ندیده‌ام، اما مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

 ترابی درباره حضورش در ترکیب اصلی سایپا پس از بازگشت از بازی‌های ملی عنوان کرد: من فقط یک روز فرصت استراحت داشتم. البته علی دایی صلاح دید بازی کنم و من هم به زمین رفتم. 

 وی در واکنش به اظهارنظر کارلوس کی‌روش مبنی بر ناآماده بودن ملی‌پوشان حاضر در لیگ ایران گفت: چیزی در این باره نشنیده‌ام. من وظیفه‌ام این است که تلاش کنم و ان‌شاءالله که در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قرار بگیرم.

ترابی

پرسپولیس-سایپا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی