تراکتور سازی عامل دوری80 روزه نوراللهی از میادین داخلی

تراکتور سازی عامل دوری80 روزه نوراللهی از میادین داخلی

هافبک آماده تیم پرسپولیس تا 80 روز دیگر اجازه همراهی این تیم را ندارد.
به گزارش پیروزی دیلی، احمد نوراللهی اگرچه در بازی رفت پرسپولیس با الهلال به میدان رفت و یکی از بهترین‌های تیمش بود اما او تقریبا تا 80 روز دیگر اجازه همراهی این تیم را در رقابت‌های داخلی ندارد و فقط در بازی برگشت سرخپوشان مقابل الهلال اجازه بازی خواهد داشت.

 نوراللهی امیدوار بود 3 ماه از دوران خدمتش را نامه عدم نیاز بگیرد که این اتفاق رخ نداد و او مجبور است تا 29 آذرماه به خدمتش ادامه دهد. گویا باشگاه تراکتورسازی در صدور برگه عدم نیاز نوراللهی با این بازیکن و باشگاه پرسپولیس همکاری نکرده و به همین خاطر او مجبور است چند ماه دیگر دور از میادین داخلی باشد. به نظر می‌آید باشگاه تراکتورسازی این انتظار را از پرسپولیسی‌ها دارد که نیم فصل امید عالیشاه را به این تیم قرض دهند و چون آنها مخالفت کرده‌اند این باشگاه تبریزی هم نامه عدم نیاز نوراللهی را رسمی نکرد. 

با شرایط موجود برانکو ایوانکوویچ نمی‌تواند از نوراللهی در بازی‌ةای لیگ تا پایان نیم فصل استفاده کند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز نام این بازیکن را وارد لیست بزرگسالان خود نکرده است.

احمد نوراللهی

تراکتورسازی

سربازی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی