ترکاشوند:مگر وزیر پنالتی تراکتور را گل نکرد؟/ظرفیت میهمان؛فقط 10 درصد

ترکاشوند:مگر وزیر پنالتی تراکتور را گل نکرد؟/ظرفیت میهمان؛فقط 10 درصد

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت:هواداران پرسپولیس قطعا در بازی روز یکشنبه آینده حضور گسترده ای خواهند داشت و ظرفیت ورزشگاه را در اختیار خود می گیرند.

محمد ترکاشوند درباره سیاست باشگاه پرسپولیس پیرامون پیشنهادات رسیده به بازیکنان این تیم اظهار داشت:هدف گذاری هیات مدیره،مدیرعامل و کادر فنی در فصل جاری قهرمانی مقتدر پرسپولیس است.در طول فصل هم پیشنهاداتی برای بازیکنان مطرح می شود و طبعا ما بر اساس منافع باشگاه و بازیکن تصمیم گیری می کنیم.

وی افزود:در بحث مربوط به مهدی طارمی نامه رسمی به باشگاه نرسیده است.بحث شفاهی در این باره طرح شده بود اما سیاست باشگاه پرسپولیس در فصل جاری حفظ همه نفرات برای رسیدن به عنوان قهرمانی و شاد کردن دل هواداران است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه علی اکبر طاهری گفته بود بیش از 10 درصد در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به هواداران میهمان اختصاص پیدا نخواهد کرد بیان داشت:در این زمینه دکتر طاهری اعلام موضع رسمی کرده است.با هماهنگی های به عمل آمده10 درصد به هواداران تراکتورسازی اختصاص خواهد یافت و نه بیشتر و نه کمتر.هواداران پرسپولیس قطعا در بازی روز یکشنبه آینده حضور گسترده ای خواهند داشت و ظرفیت ورزشگاه را در اختیار خود می گیرند.

ترکاشوند درباره نامه روز گذشته مدیرعامل تراکتورسازی به وزیر ورزش و ابراز نگرانی پیرامون بازی مقابل پرسپولیس گفت:من واقعا نمی دانم چه دلیلی برای نگرانی وجود دارد.مگر وزیر ورزش پنالتی تراکتورسازی را در بازی ماشین سازی زد که گل نشد؟این حرف ها بهانه های خنده دار است و من نمی دانم این موضوع به وزارت ورزش چه ارتباطی دارد.

ترکاشوند

وزیر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی