ترکیب احتمالی ایران از نگاه سایت El Universal/ کی‌روش با همان ترکیب پاناما مقابل ونزوئلا

ترکیب احتمالی ایران از نگاه سایت El Universal/ کی‌روش با همان ترکیب پاناما مقابل ونزوئلا

یکی از مطرح ترین سایت های خبری ونزوئلا از ترکیب ایران برای بازی عصر امروز رونمایی کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سایت eluniversal ونزوئلا در پوشش اخبار اردوی ونزوئلا در آمستردام هلند و سفر این تیم به نایمخن نوشت:« تمرینات تیم ملی از جمعه شب گذشته در کمپی در حومه شهر آمستردام با 17 بازیکن آغاز شد که با گذشت چند ساعت و اضافه شدن سه نفر دیگر این اردو کامل شد. بازیکنان دو نوبت زیر نظر سرمربی تیم تمرین کردند و سپس صبح روز یکشنبه آمستردام را به مقصد نایمخن ترک کردند تا برای بازی با ایران آماده شوند». 

 این سایت در ادامه گزارش خود ترکیب احتمالی دو تیم را منتشر کرد که با توجه به عملکرد خوب تیم ملی در مصاف با پاناما مدعی شد کارلوس کی روش بدون هیچ تغییری نسبت به این دیدار مصاف با ونزوئلا را با این 11 نفر آغاز خواهد کرد؛ «علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه چشمی، سعید آقایی، وریا غفوری، احمد عبدا..‌زاده، اشکان دژاگه، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد، مهدی طارمی و سامان قدوس».

نویسنده eluniversal ترکیب احتمالی تیم ونزوئلا را نیز این گونه دانست.«فارینز، گارسیا، چانسلور، میکل، هرناندز، موریلو، هررا، پابلو، آدالبرتو، روندون و بلوندل» که با توجه به شناخت کامل از تیم ملی به نظر می رسد حریف تیم ملی امروز با همین 11 نفر وارد میدان شود. 

 سایت ونزوئلایی در حالی از ترکیب دو تیم رونمایی کرد که به نظر می رسد کارلوس کی روش در بازی امروز تغییراتی در پست های مختلف مد نظر داشته باشد از جمله در جمع مدافعان کناری، هافبک ها همچنین خط حمله تا جایی که از اردوی تیم ملی در نایمخن خبر می رسد باید منتظر بازگشت نفراتی همچون احسان حاج صفی، رامین رضائیان، امید ابراهیمی، جهانبخش، قوچان نژاد و ... به ترکیب اصلی باشیم که با این تفاسیر قطعا ایران با چهره ای متفاوت نسبت به بازی با پاناما مقابل ونزوئلا صف آرایی خواهد کرد.

ایران-ونزوئلا

ترکیب تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی