ترکیب ذوب‌آهن مقابل استقلال/سخت ترین کار قلعه نوعی

ترکیب ذوب‌آهن مقابل استقلال/سخت ترین کار قلعه نوعی

نتیجه نگرفتن با ذوب‌آهن پرمهره و هماهنگ کاری بسیار دشوار است.

 

به گزارش پیروزی‌دیلی، ذوب‌آهن با رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری، مهدی مهدی‌پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیلی شریفات، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت. 


نگاهی به نفرات ذوب نشان می دهد جز بوحمدان و شریفات سایر نفرات تیم همان هایی هستند که در سه فصل گذشته شاگرد یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی بوده‌اند. تیمی یکدست و هماهنگ که با بردهای مکرر مقابل سرخابی‌ها و دیگر حریفان در همه این سال‌ها مدعی قهرمانی لیگ بود و دو بار قهرمان جام حذفی شد و در آسیا هم عنوان بهترین تیم شرق و غرب قاره در مرحله گروهی را به خود اختصاص داد.


تیمی که حالا در اختیار قلعه نوعی قرار گرفته و ضمن حفظ همه ستاره‌هایش و باتجربه‌تر شدن جوان‌هایش با جذب چند بازیکن تقویت هم شده و ذخیره‌های خوبی هم دارد. باور کنید نتیجه نگرفتن با این تیم سخت‌ترین کاز ممکن است. کاری که قلعه نوعی با حذف ذوب در جدال با تیم لیگ یکی و یک باخت و سه تساوی از شش بازی لیگ فعلا از پس آن برآمده.


آیا او می‌تواند حکم اخراج منصوریان را امضا کند و با برد نشان دهد که برد شش‌تایی تیمش مقابل استقلال خوزستان جرقه نبوده؟!

استقلال

ذوب آهن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی